۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
تولید صبا فولاد خلیج فارس به ظرفیت اسمی رسید
مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس:

تولید صبا فولاد خلیج فارس به ظرفیت اسمی رسید

بندرعباس- مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس گفت: این شرکت با ثبت هفت رکورد در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و با انجام موفقیت‌آمیز آزمون PGT (تضمین عملکرد) به ظرفیت اسمی طراحی شده دست یافت.

به گزارش بازار، سعید بزرگی با اعلام خبر انجام موفقیت آمیز آزمون PGT (تضمین عملکرد) در شرکت صبا فولاد خلیج فارس و عرض تبریک به خانواده بزرگ صندوق بازنشستگی به عنوان سهامداران اصلی این شرکت، اظهار داشت: با انجام موفقیت‌آمیز این آزمون و تولید موفق در فروردین ماه این شرکت به ظرفیت اسمی طراحی دست یافت و با ثبت یک فروردین طلایی، راه خود را برای دستیابی به ظرفیت اسمی سالانه تولید هموار کرد. 

مدیرعامل صبا شرکت صبا فولاد خلیج فارس  تاکید کرد: با همت والای کارکنان خدوم شرکت صبا فولاد این موفقیت بزرگ به ثبت رسید و در کنار این ثبت رکورد بزرگ، شش رکورد دیگر نیز تحقق پیدا کرد.

بزرگی در معرفی هفت رکورد ثبت شده در فروردین ماه ۱۴۰۰ در شرکت صبا فولاد خلیج فارس افزود: ثبت چهار رکورد تولید روزانه، ثبت رکورد تولید PGT، ثبت رکورد تولید ماهیانه و در نهایت رکورد بارگیری محصول در کشتی صادراتی همه هفت رکورد ثبت شده در فروردین ماه ۱۴۰۰ است که یک اتفاق بزرگ در تاریخ صبا فولاد خلیج فارس است.

بزرگی ضمن ابراز خرسندی از انجام موفق آمیز آزمون PGT با حفظ همه اصول اولیه یک تولید در کنار ملزومات قانونی و اداری و همچنین حفظ توصیه ایمنی و محیط زیستی خاطر نشان کرد: در راستای کسب این موفقیت بزرگ لحظه ای کیفیت فدای کمیت نشده و محصول منحصر به فرد شرکت صبا فولاد که همان برکیت گرم است با حفظ کیفیت  و با کمیت مدنظر PGT به تولید رسید.

کد خبر: ۸۶٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha