۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
۶۲۵ هزار نفر از جمعیت استان همدان قشر روستایی است
استاندار همدان :

۶۲۵ هزار نفر از جمعیت استان همدان قشر روستایی است

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه ۶۲۵ هزار نفر از جمعیت استان همدان قشر روستایی است، افزود: در حال حاضر تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان همدان دارای برق هستند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی صبح پنج شنبه به مناسبت ۹ اردیبهشت روزشوراها و در جمع اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا مهمترین مسائل و مشکلات شوراهای شهر و روستا را مورد بحث و بررسی قرار داد.

استاندار همدان در این برنامه با گرامیداشت سالروز تاسیس شوراها و تقدیر از زحمات و خدمات شوراها و دهیاران گفت: ۲۲ سال فعالیت شوراها نشانه تجربه ارزشمند و ماهیت مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است .

وی گفت: توسعه روستاها و حمایت از دهیاران از برنامه های با اولویت دولت است ضمن اینکه در سال های اخیر اقدامات بزرگی در این حوزه انجام شده است.

شاهرخی با بیان اینکه بیش از ۶۲۵ هزار نفر از جمعیت استان همدان روستایی است، گفت: بر اساس همین ظرفیت ۴۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری با پنج هزار نفر اشتغالزایی در بخش روستایی استان همدان انجام شد.

استاندار همدان با یادآوری اینکه در حوزه مقاوم سازی روستایی از ۷۵ هزار واحد به ۱۰۲ هزار واحد در دولت تدبیر رسیدیم، گفت: در حال حاضر تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای برق هستند و از ۷۳۵ روستا به یک هزار و ۳۳ روستا در حوزه گاز کشی رسیده ایم و ۱۰۰درصد روستاهای استان همدان تلفن ثابت دارند که این اتفاق نشانه توجه دولت به بخش روستاست.

شاهرخی همچنین یادآور شد: مشارکت حداکثری در کنار انتخاب افراد کارآمد و نخبه در انتخابات شوراهای شهر و روستا کمک بزرگی به توسعه شهر و روستاهاست.

کد خبر: ۸۶٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha