۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
سری ۷ خاص‌ترین محصول ب‌ام‌و شد

سری ۷ خاص‌ترین محصول ب‌ام‌و شد

شرکت خودروسازی ب‌ام‌و بیش از یک هفته است که از نسخه خاص سدان فوق لوکس خود در نمایشگاه خودرویی شانگهایی رونمایی کرد. این مدل سفارشی و تعداد محدود تولید خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: بیش از یک هفته است که شرکت خودروسازی ب‌ام‌و از نسخه خاص سدان فوق لوکس خود در نمایشگاه خودرویی شانگهایی رونمایی کرد. این مدل سفارشی و تعداد محدود تولید خواهد شد. این خودرو با نام «Shining Shadow Special Edition» شناخته می‌شود.

این مدل از سری۷ صرفا برای مشتریان چینی است. همچنین جالب است بدانید از این مدل تنها ۲۵ دستگاه تولید می‌شود و بدنه دو رنگ آن شباهت زیادی به ترکیب رنگ بدنه مرسدس‌مایباخ دارد.

به گفته‌ ب‌ام‌و پروسه رنگ آمیزی بدنه این نسخه خاص از سری۷ بین ۶ تا ۷ روز زمان می‌برد تا به درخشندگی خاص مورد نظر برسد. علاوه بر ترکیب رنگ خاص، رینگ‌های ۲۰ اینچی و تریم داخلی از بهترین مواد و لیست کاملی از تجهیزات رفاهی در این مدل ارائه می‌شود. همچنین شرکت ب‌ام‌و برای این سدان فول‌سایز لاکچری خود از حجیم‌ترین پیشرانه خود استفاده کرده است.

موتور ۱۲ سیلندر وی‌شکل به قدرت ۵۷۶اسب‌بخاری پیشرانه سری۷ خاص را تشکیل می‌دهد. این مدل از سری۷ با قیمت ۴۰۰ هزار دلار قرار است عرضه بازار چین شود.

کد خبر: ۸۵٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha