۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
تویوتا محصول جدید مینی‌ون «سی‌ینا» را معرفی کرد

تویوتا محصول جدید مینی‌ون «سی‌ینا» را معرفی کرد

شرکت خودروسازی تویوتا به تازگی مینی‌ون ماجراجو خود یعنی سی‌ینا را معرفی کرده است، این محصول با مجهز شدن به دو دیفرانسیل امکان آفرود و طبیعت گردی را برای علاقمندان فراهم می‌کند.

بازار؛ گروه خودرو: در جهان تعداد محدودی از خودروسازان هستند که به دنبال تولید محصولات مینی ون هستند. مینی ون‌ها فضای داخلی بیشتر نسبت به اس یو وی‌ها و کراس اوورها دارند. این مساله سبب شده خودروسازان بزرگ برای برخی از بازارهای به دنبال تولید و عرضه مینی ون‌ مطابق سلیقه مشتری هستند. تویوتا از آن دسته خودروسازان بوده که  به سمت تولید محصول مینی ون رفته است. نتیجه عملکرد این خودروساز ژاپنی ساخت مینی ون سی ینا شد.

تویوتا محصول جدید مینی‌ون «سی‌ینا» را معرفی کرد

سی‌ینا یک نام ناشناخته در بازار خودروها بوده که با جدیدترین الگو طراحی ساخته و از قطعات تزئینی فراوانی برای آن‌ها استفاده شده است. در ظاهر سی‌ینا تویوتا از قطعات تزئینی مانند اجزای کروم، ریل سقف و غیره استفاده شده است. ابعاد بدنه این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که بهترین حالت آیرودینامیک را در کنار ظاهر زیبا ساخته است. در این مینی ون به فضای سرنشین و فضای بار اهمیت ویژه داده شده است که بتواند به حالت استاندارد بهترین راحتی سفر را برای سرنشین ایجاد کند. تویوتا برای این مینی ون از یک پیشرانه قوی با سیستم چهارچرخ محرک استفاده کرده که آن را بیشتر به یک خودرو ام پی وی تا یک مینی ون تبدیل می‌کند. به لطف این سیستم قوای محرکه، توانایی حرکت در جاده‌ها برای سی‌ینا فراهم شده است.

تویوتا محصول جدید مینی‌ون «سی‌ینا» را معرفی کرد

داخل این خودرو با صندلی‌های راحت و اسپرت مزین شده به دوخت‌های مشکی تزئین شده است. از آنجایی که استفاده از تجهیزات رفاهی برای تویوتا در تولید این محصول اهمیت ویژه داشته است، از یک برق ۱۵۰۰ واتی در کابین برای دسترسی سرنشین به منبع الکترکی قوی تعبیه شده است. همچنین به صورت استاندارد از یک سیستم صوتی ۱۲۰۰ واتی جی بی ال استفاده شده است. صندلی راننده و ردیف دوم در این خودرو قابلیت تا شدن را داشته تا فضای بیشتر در زمان توقف برای سرنشیان ایجاد شود. همچنین باید گفت صندلی آخر نیز به شکل جمع شونده طراحی شده، درهای سی‌ینا از نوع کشویی بوده که سوار شدن سرنشینان را با سهولت همراه خواهد ساخت. در کنار تمام تجهیزات باید به پورت‌های یو اس بی به کار رفته در کابین این خودرو نیز اشاره داشت.

تویوتا محصول جدید مینی‌ون «سی‌ینا» را معرفی کرد

هرچند که به نظر می‌رسد تویوتا به دنبال رقابت با سوبارو برای عرضه محصولات مینی ون است، هدف بازاری که سی‌ینا برای تویوتا ایجاد خواهد کرد، قطعا سهم بازار سوبارو را با کمترین سهم ممکن مواجه خواهد ساخت. البته در این میان کیا با محصول کارنیوال همچنان دو خودرو ژاپنی را تعقیب می‌کند، اما در حال حاضر اقبال بازار با طراحی وِیژه تویوتا متعلق به سی‌ینا است. به احتمال زیاد این محصول از سال آینده روانه بازارهای جهانی شود و مدیران تویوتا معتقد هستند به لطف طراحی اس‌یووی شکل این مینی ون اقبال چشمگیری خواهد داتشت.

تویوتا محصول جدید مینی‌ون «سی‌ینا» را معرفی کرد

این مینی ون یک گزینه ایده‌آل برای ماجراجویی بوده و می‌تواند نظر و حمایت مشتریان این بخش را به خوبی جلب کند. تویوتا مدعی هست که عرضه این محصول می‌تواند بازار خودروهای اس یو وی و کراس اوور را تحت تاثیر قرار دهد. فروش این خودرو از پاییز سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۸۵٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha