۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
 جذب ۶ برابری تسهیلات مشاغل خانگی در استان البرز
در سال ۹۹ انجام شد؛

جذب ۶ برابری تسهیلات مشاغل خانگی در استان البرز

کرج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در سال ۹۹ علیرغم تخصیص اعتبار مصوب تسهیلات مشاغل خانگی به استان البرز، توانستیم رقم تسهیلات مذکور را به بیش از شش برابر افزایش دهیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز رامین ربیعی اظهار کرد: در سال ۹۹ تعداد ۲۰۰ کارت قالیبافی صادر، ۷۸۰ کارت قالیبافی تمدید و تعداد ۱۲ جواز تاسیس و پروانه تولید در حوزه فرش تمدید شده است.

ربیعی درباره تعداد قالیبافان بیمه شده اظهار کرد: تاکنون تعداد دو هزار و ۶۱۸ نفر از قالیبافان استان تحت پوشش بیمه شده تامین اجتماعی قرار دارند همچنین در سال گذشته تعداد ۸۲۹ نفر  برای استفاده از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به مرکز ملی فرش ایران معرفی شده اند که روند کار آنها به دقت در حال پیگیری است.

وی در ادامه درباره میزان مجوزهای صادره در حوزه مشاغل خانگی گفت: در سالی که گذشت ۳۲۱ مجوز مشاغل خانگی مستقل و ۲۵ مجوز مشاغل خانگی پشتیبان صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز یکی از مهم ترین اولویت های حمایتی در حوزه مشاغل خانگی را بحث تسهیلات بانکی دانست و بیان کرد: اعتبار تخصیصی به سازمان صمت استان البرز در حوزه مشاغل خانگی شش میلیارد ریال بود که با رایزنی های صورت گرفته و تامین اعتبار از محل اعتبارات برگشتی سایر دستگاهها با افزایش ۶ برابری این رقم، موفق به اعطای تسهیلات به ارزش ۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال شدیم که تمام این مبلغ در راستای حمایت از تولید و پشتیبانی از مشاغل خانگی در قالب تسهیلات، جذب و پرداخت شد.

کد خبر: ۸۵٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha