۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
تسلا اجزای باتری خودروهای الکتریکی را بازیابی می‌کند
تجهیز کارخانه شانگهای به تجهیزات بازیافت

تسلا اجزای باتری خودروهای الکتریکی را بازیابی می‌کند

خودروسازی تسلا قصد دارد بخش بازیافت اجزای اصلی خودروهای برقی را برای صرفه جویی و محافظت از محیط زیست به کارخانه شانگهای اضافه کند.

بازار؛ گروه خودرو: بر اساس سندی که تسلا به مقامات شانگهای ارسال کرده نشان می دهد، تولید کننده خودروهای الکتریکی تسلا قصد دارد در کارخانه شانگهای تسهیلاتی برای تعمیر و تولید قطعات اصلی مانند موتورهای الکتریکی و سلولهای باتری اضافه کند.

چین، به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان در سال گذشته بیش از ۱.۳ میلیون خودروی برقی و پلاگین هیبریدی فروخته است. نهادهای نظارتی چین قوانینی را در مورد بازیافت اجزای اصلی خودروهای برقی برای صرفه جویی در مصرف مواد و محافظت از محیط زیست اضافه می کنند.

تسلا اجزای باتری خودروهای الکتریکی را بازیابی می‌کند

در این سند آمده است که تسلا ظرفیت تولید سازه های خودرو و کنترل کننده های موتور الکتریکی را اضافه خواهد کرد. این خودروسازی ارقام دقیق ظرفیت تولید خود را ذکر نکرده است.

تسلا که در حال ساخت خودروهای الکتریکی مدل ۳ و مدل Y است، در حال توسعه ظرفیت تولید قطعات خودروهای الکتریکی برای بومی سازی زنجیره تأمین است. این خودروسازی سال گذشته کارخانه ای برای ساخت شارژرهای خودروهای الکتریکی در شانگهای اضافه کرد.

تسلا که در وب سایت خود اعلام کرده که مواد موجود در باتری خودروی تسلا قابل بازیابی و بازیافت است. این خودروسازی ماه گذشته بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو ساخت محلی در چین فروخته و در حال صادرات خودروهای ساخت چین به اروپا است.

کد خبر: ۸۵٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha