۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
سرمایه‌گذاری صنعتی ۵۹۷ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریالی در سال ۹۹
رئیس سازمان صمت خوزستان خبر داد

سرمایه‌گذاری صنعتی ۵۹۷ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریالی در سال ۹۹

اهواز- نظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در سال ۹۹ حجم سرمایه‌گذاری در بخش صنعت ۵۹۷ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال همراه با اشتغال ۳۰ هزار و ۵۷۸ بود.

امیرحسین نظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای رفع موانع در مسیر سرمایه گذاری بخش خصوصی و واحدهای تولیدی تلاش می‌کنیم  و شرایط را برای ایجاد اشتغال هرچه بیشتر در استان و رونق تولید فراهم کنیم.

وی افزود: در سال ۹۸ تعداد یک هزار و ۴۲ جواز تاسیس برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت با پیش بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۳۹ هزار و ۷۷۶ میلیارد ریال و با اشتغال ۲۰ هزار و ۷۷۰ فرصت شغلی انجام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در همین خصوص ادامه داد: در سال ۹۹ این میزان به تعداد یک هزار و ۵۲۸ فقره جواز تاسیس با پیش بینی حجم سرمایه‌گذاری پانصد و ۹۷ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال و اشتغال سی هزار و ۵۷۸ نفر افزایش یافته است که بیش از ۵۰درصد رشدمیل به سرمایه‌گذاری در صنعت استان را نشان می‌دهد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه در سال ۹۹ ارتقای خوبی نسبت به سال ۹۸ در صدور پروانه بهره‌برداری در استان خوزستان بوده، توضیح داد: امیدواریم این موضوع با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

کد خبر: ۸۵٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha