۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
نظارت بر توزیع سیمان در کرمان تشدید می شود
رئیس صمت شمال استان کرمان:

نظارت بر توزیع سیمان در کرمان تشدید می شود

کرمان- حسینی نژاد، رئیس صمت شمال استان کرمان نظارت دقیق بر نحوه فعالیت عاملان توزیع سیمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای این منظور سیمان فقط به عاملان توزیع و پروژه های عمرانی اختصاص پیدا می کند.

مهدی حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت سه کارخانه سیمان در استان کرمان اظهار کرد: میزان تولید سیمان توسط این کارخانجات در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ افزایش داشت.

وی از تولید روزانه ۸ هزار تن سیمان در استان کرمان خبر داد و افزود: البته با توجه به کاهش کلینکر در ابتدای امسال، تولید سیمان استان کرمان مقداری کاهش پیدا کرد.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه کارخانه های سیمان موظف به ثبت اطلاعات روزانه تولید و فروش در سامانه تجارت هستند، گفت: از جمله دلایل ایجاد چالش در بازار سیمان می توان به صادرات سیمان از مبادی رسمی و قاچاق آن از مبادی غیررسمی اشاره کرد.

وی دلالان، شایعه پراکنی در خصوص افزایش قیمت سیمان و قطعی گاز و برق در زمستان سال گذشته را دیگر دلایل بروز شرایط کنونی دانست.

 رئیس صمت شمال استان کرمان نظارت دقیق بر روند فعالیت عاملان توزیع سیمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای این منظور سیمان فقط به عاملان توزیع و پروژه های عمرانی اختصاص پیدا می کند.

کد خبر: ۸۵٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha