۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
اعتبار مورد نیاز برای طرح مدول دوم فاضلاب تبریز تخصیص می یابد
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

اعتبار مورد نیاز برای طرح مدول دوم فاضلاب تبریز تخصیص می یابد

تبریز- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اعتبار مورد نیاز برای طرح مدول دوم فاضلاب تبریز تخصیص می یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا منادی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز دوشنبه از محل اجرای پروژه مدول دوم فاضلاب تبریز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

منادی با اشاره به اینکه این پروژه یکی از طرح های ضروری برای شهر تبریز است که باید هرچه سریعتر به پایان برسد، ادامه داد: تجهیزات مورد نیاز طرح به رغم دشواری های فراوان ناشی از تحریم، توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث مدول دوم فاضلاب تبریز در سال های گذشته هزینه شده است، افزود: این پروژه حالا نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد تا تکمیل شود.

منادی با اشاره به اینکه اگر ۵۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه به این پروژه اختصاص یابد مشکلات حل می شود، گفت: در صورت تامین اعتبار این طرح تا تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح یک میلیون نفر از مردم تبریز زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرند، ادامه داد: امیدواریم روند اجرایی این پروژه تسریع شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در ارتباط تلفنی با محل اجرای این پروژه و در گفتگو با منادی نماینده مجلس گفت: اعتبار مورد نیاز برای طرح مدول دوم فاضلاب تبریز تخصیص می یابد.

محمدباقر نوبخت از پیگیری تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای این پروژه خبر داد.

کد خبر: ۸۵٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha