۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی شمالغرب کشور امسال تکمیل می‌شود
با تامین اعتبار

شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی شمالغرب کشور امسال تکمیل می‌شود

تبریز- مجری طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه های مرزی کشور گفت: با تامین اعتباری که در سالجاری دریافت خواهد شد، اتمام پروژه های شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی در شمالغرب کشور میسر می‌شود.

به گزارش بازار، محمدجواد صالحی نژاد در نشست با رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، در ارتباط با پروژه های نیمه کاره و راکد مربوط به این استان گفت: با قراردادهایی که با پیمانکاران بسته شده است، فرصتی مناسب برای بهره بردارانی به وجود آمده که با مشارکت در این پروژه ها و استفاده از علم روز در کشاورزی نوین به بهره مندی برسند.

وی در ارتباط با تحویل پروژه ها گفت: باید در یک چارچوب مشخص و معین فرآیندها تعریف شوند و مشکلی در اجرای فرآیندها وجود نداشته باشد.

وی افزود: ما به عنوان مجری طرح با پیمانکاران تعهد و قرارداد مشخصی تعیین کرده ایم و بر اساس همین قرارداد اگر تامین اعتبار صورت بگیرد در مدت ۲ تا سه ماه امکان تحویل موقت وجود خواهد داشت.

صالحی نژاد اعلام کرد: حدود یکهزار و ۳۵۰ هکتار تحویل شده و به مرحله بهره برداری رسیده است و ۸۰۰ هکتار در حال تحویل است .

وی تاکید کرد: بعد از اجرای تعهدات دو طرفه بین مجری طرح شبکه های فرعی آبیاری و پیمانکاران امکان واگذاری بقیه اراضی نیز وجود خواهد داشت و قبل از آن به دلیل نواقص و عدم تامین منابع و بسته نشدن پرونده قرارداد امکان واگذاری وجود نخواهد داشت.

صالحی نژاد در ارتباط با واگذاری در شرایط فعلی گفت: مشکل راکد ماندن پروژه در حال حاضر نبود منابع مالی در اجرای بقیه پروژه است و با تامین منابع می توان در سه ماه پروژه را تکمیل کرد.

کد خبر: ۸۵٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha