۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
اسکله نفتی نوشهر پس از ۷ سال رکود فعال می شود
مدیر شرکت نفت غرب مازندران:

اسکله نفتی نوشهر پس از ۷ سال رکود فعال می شود

نوشهر- امانی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران با اشاره به زیرساخت های موجود در بندر نوشهر گفت: اسکله نفتی این بندر پس از هفت سال رکود راه اندازی می شود.

تورج امانی در حاشیه بازدید از اسکله نفتی بندر نوشهر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اسکله نفتی بندر نوشهر از سال ۹۳ تاکنون غیرفعال و راکد بوده است، افزود: این اسکله در فاصله ۱۰ کیلومتری انبار شرکت نفت واقع شده است.

وی با عنوان اینکه در اسکله نفتی نوشهر امکان سوآپ نفتی و صادرات و واردات وجود دارد، افزود: امکان راه اندازی دوباره این اسکله نفتی به دلیل وجودزیرساخت های لازم در اسکله بندر نوشهر وجود دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران راه اندازی اسکله نفتی را برای ارتقای سوخت رسانی مطلوب در منطقه موثر دانست و گفت: امیدواریم با تعامل دستگاه ها شاهد راه اندازی دوباره اسکله نفتی باشیم.

امانی همچنین با اشاره به فعال بودن ۴۱ جایگاه سی ان جی در منطقه غرب استان، درباره مصرف سوخت در غرب استان اظهار داشت: در ایام نوروز شاهد رشد بی سابقه مصرف سی ان جی در منطقه بودیم و این امر سبب صرفه جویی ۴.۵ میلیون لیتری در مصرف بنزین شده است.

کد خبر: ۸۵٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha