۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
 ۸۵ هکتار از اراضی ملی زنجان رفع تصرف شده است
مدیرکل منابع طبیعی زنجان:

۸۵ هکتار از اراضی ملی زنجان رفع تصرف شده است

زنجان- مدیرکل منابع طبیعی زنجان گفت: در فروردین ماه سال جاری سه مورد خلع ید و رفع تصرف انجام شده و  ۴۲ مورد نیز از تصرف غیر مجاز به میزان ۸۵ هکتار از اراضی ملی استان زنجان پیشگیری شده است.

به گزارش بازار به نقل از منابع طبیعی زنجان، خلیل آقاجانلو گفت: در فروردین ماه سال جاری سه مورد خلع ید و رفع تصرف انجام شده و  ۴۲ مورد نیز از تصرف غیر مجاز به میزان ۸۵ هکتار از اراضی ملی استان پیشگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه در فروردین‌ماه سال‌جاری ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در مراتع استان زنجان توقیف شده است، اظهار کرد :۱۲۳ مورد گزارش مردمی نیز به منابع طبیعی استان زنجان گزارش شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان با بیان اینکه دو مورد اخراج دام غیر مجاز در استان زنجان طی فروردین‌ماه سال‌جاری انجام شده است، گفت: در جریان این اخراج‌ها ۲۰۰ واحد دامی از مراتع ملی خارج شده و  در این بازه زمانی موردی از وقوع حریق به یگان حفاظت گزارش نشده است.

آقاجانلو با اشاره به اینکه ۲۷  مورد تنظیم پرونده ماده ۵۵ در فروردین سال‌جاری در استان زنجان تنظیم شده است، گفت: در جریان این پرونده‌ها ۱۴۹  هکتار از اراضی ملی استان زنجان تعیین تکلیف شده است.

کد خبر: ۸۵٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha