۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
۴ نکته برای سفارش طراحی سایت تا سرتان کلاه نرود!

۴ نکته برای سفارش طراحی سایت تا سرتان کلاه نرود!

اهمیت داشتن یک وبسایت حرفه ای در هر کسب و کاری بر کسی پوشیده نیست. در این مسیر لازم است چند نکته قبل از سفارش طراحی سایت بدانید تا به دلیل عدم آگاهی سرمایه و زمان شما به هدر نرود.

بازار؛ گروه فناوری و اطلاعات: اگر شما هم برای توسعه کسب و کارتان و ورد به فضای دیجیتال نیازمند طراحی وبسایت حرفه ای هستید، پس باید با اصول اولیه سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی به طور کامل آشنا شوید. چرا که دراکثر مواقع بیشتر کارفرماها در مورد نحوه سفارش یک وبسایت، نحوه قیمت گذاری ، تفاوت در هزینه های طراحی سایت و برآورد قیمت طراحی وبسایت اطلاعات کافی ندارند. در این مقاله تلاش میکنیم تا با اطلاعات جامع درمورد مراحل و نکات سفارش طراحی سایت شما را در این مسیر همراهی کنیم.

اغلب طراحان وبسایت بیشتر به موارد انتخاب فریم ورک، کدنویسی و سیستم مدیریت محتوا در فرآیند طراحی وب فکر می کنند.اما یک وب سایت حرفه ای چیزی فراتر از این حرفاست! زمانی شما میتوایند ادعا کنید که یک وبسایت حرفه ای دارید که وبسایت تان با توجه به شناخت مشتری ها و مخاطبان تان طراحی شده باشد. در این میان توجه به نکات فنی مثل خرید هاست و دامنه، طراحی سایت اختصاصی یا طراحی با قالب آماده و برآورد قیمت طراحی سایت با توجه به امکانات مورد نیاز مواردی هستند که باید در دستور کار خود قرار دهید.

مشخص کردن اهداف طراحی سایت
تیم مشاوره شرکت طراحی سایت قبل از شروع کار طراحی حتما باید هدف شما از حضور در فضای وب، مخاطبین، رقبا و شرکت های همکار و امکانات مورد نیاز شما را شناسایی کنند. خیلی از مشتریان بدون دانستن پاسخ این سوال ها به شرکت های طراحی سایت مراجعه می کنند. این موضوع تنها باعث هدر رفتن وقت، هزینه و انگیزه آن ها برای حضور در فضای وب می شود. چون بدون پاسخ شفاف به این سوالات سفارش سایت بی معناست. برای مثال پاسخ به سوالات زیر میتواند دید خوبی از اهداف طراحی وبسایت به شما دهد.

· سایت برای چه کسانی قرار است ساخته شود؟

· هدف از راه اندازی سایت اطلاع رسانی است یا قصد فروش را دارید؟

· رقبا شما چه کسانی هستند و چه فعالیتی دارند؟

· بازدیدکنندگان از سایت شما چه انتظاری دارند؟

· اکثرا چه بازه سنی هستند و چه جنسیتی دارند؟

خرید هاست و دامنه
خرید دامنه و هاست از شرکت های هاستینگ یک مرحله بسیار مهم در روند سفارش طراحی سایت محسوب میشود. هاست فضای ذخیره سازی وب سایت در اینترنت و دامنه همان اسم مورد نظر شما برای وبسایتتان میباشد که عموما از دامنه .ir  یا .com استفاده میشود. به دلیل اینکه خرید هاست و دامنه برای مشتریان کمی سخت به نظر برسد، معمولا این کار را به شرکت طراحی سایت می سپارند. توجه کنید هاست و دامین باید به نام مشتری خریداری شود. چون در عمل مشخص کننده مالکیت سایت می باشد.

4 نکته برای سفارش طراحی سایت تا سرتان کلاه نرورد!

مشخص کردن قالب سایت
با مشخص کردن اهداف شما از راه اندازی وبسایت میتوان در این مرحله حساس از سفارش طراحی سایت نوع قالب سایت را انتخاب کرد. امروزه طراحی سایت به روش های طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت وردپرسی و سایت سازها انجام می شود. انتخاب هر کدام از انواع طراحی سایت به میزان بودجه، امکانات و اهداف شما برای کسب وکار تان در طولانی مدت بستگی دارد و باید درمورد بهترین روش طراحی سایت برای کسب و کار خود بیشتر تحقیق کنید.

انتخاب سیستم مدیریت محتوا
امروزه وردپرس به دلیل داشتن امکانات نامحدود و انعطاف پذیری بالا محبوب ترین سیستم مدیریت محتواست. شما می توانید در طراحی یک وبسایت با قالب ساده یا در طراحی یک سایت اختصاصی وحرفه ای از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده کنید. استفاده از وردپرس بسیار آسان است. همچنین استفاده از این سیتیم مدیریتی رایگان بوده و قالب ها و افزونه های رایگان و پرمیوم بسیار زیادی برای افزایش قابلیت های یک وبسایت دارد.

۴ نکته برای سفارش طراحی سایت تا سرتان کلاه نرورد!

شرکت های طراحی ویکی دمی در جلسات مشاوره حضوری و غیر حضوری سعی می کند به تمام سوالات و ابهامات شما در راه اندازی یک وبسایت حرفه پاسخ دهند.همچنین دراین جلسه مشاوره سعی می شود یک پروپوزال کامل از اطلاعات شما، امکانات مورنیاز، زمان بندی و هزینه ها تهیه شود تا به عنوان یک سند همکاری در اختیار دو طرف قرار گیرد.

 تیم طراحی سایت ویکی علاوه بر طراحی سایت میتواند سئو سایت و پشتبانی سایت شما را نیز بر عهده بگیرد. برای آشنایی کامل با خدمات ویکی دمی با شماره  ۰۹۱۲۸۹۰۹۲۴۸  تماس بگیرید و یا از طریق آدرس Wikidemy.ir به سایت ما مراجعه کنید.

کد خبر: ۸۵٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha