۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
افزایش ۷۰ درصدی مستمری مددجویان نهادهای حمایتی
رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد

افزایش ۷۰ درصدی مستمری مددجویان نهادهای حمایتی

با ابلاغ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، افزایش متوسط ۷۰ درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، امسال اجرایی شد.

به گزارش بازار، با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی‌بر تلاش در جهت بهبود معیشت مردم، با پیش‌بینی اعتبار لازم در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به تعداد ۳٫۳۱۸٫۷۶۷ خانوار با اعمال رشد متوسط ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته عملیاتی شد و گام مثبت دیگری در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت خانوارهای دهک‌های پایین کشور برداشته شد.

بر این اساس در خانوارهای یک نفره از رقم ۱۹۸ هزار تومان مستمری سال ۱۳۹۹ به رقم ۳۵۰ هزار تومان در امسال افزایش داشت که رشد ۷۷ درصدی را نشان می دهد.

در خانوارهای دو نفره از رقم ۳۳۱ هزار تومان مستمری سال ۱۳۹۹ به رقم ۵۰۰ هزار تومان امسال افزایش داشت که رشد ۵۰ درصدی را نشان می دهد.

در خانوارهای سه نفره از رقم ۴۳۰ هزار تومان مستمری سال ۱۳۹۹ به رقم ۷۰۰ هزار تومان امسال افزایش داشت که رشد ۶۳ درصدی را نشان می دهد.

در خانوارهای چهار نفره از رقم ۵۵۵ هزار تومان مستمری سال ۱۳۹۹ به رقم ۹۰۰ هزار تومان امسال افزایش داشت که رشد ۶۲ درصدی را نشان می دهد.

در خانوارهای پنج نفره و بیشتر از رقم ۶۱۷ هزار تومان مستمری سال ۱۳۹۹ به رقم یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان امسال افزایش داشت که رشد ۷۸ درصدی را نشان می دهد.

افزایش ۷۰ درصدی مستمری مددجویان نهادهای حمایتی

کد خبر: ۸۵٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فاطمه IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      حالاکی واریرمیکنن منتظرهستیم