۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
 بازگشت بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان همدان به چرخه تولید
رئیس سازمان صمت همدان خبر داد:

بازگشت بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان همدان به چرخه تولید

همدان - متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از بازگشت بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان همدان به چرخه تولید خبر داد.

حمیدرضا متین در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سال گذشته با کمک استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دادستان و مدیرکل دادگستری و بانک ها گره های کور واحدهای راکد باز شد و این واحدها دوباه به تولید و اشتغال بازگشتند، عنوان کرد: برخی از این واحدها به دلیل مشکلات تعهدات ارزی در فرایند ترخیص مواد اولیه وارداتی از گمرک با موانعی مواجه شده بودند که با ورود دادستان شرایط تسهیل و موانع برداشته شد.

وی ادامه داد: طی سال جاری نیز با توجه به شعار سال یعنی «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» مواردی که برای مجوزها در سال گذشته به عنوان جهش تولید صادر کردیم را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه در مسیر حمایت از واحدهای تولیدی قدم برمی داریم، اظهار کرد: افزایش پیشرفت فیزیکی و در نهایت به بهره برداری رسیدن مجوزهای موجود را در برنامه داریم.

متین با اشاره به بحث « مانع زدایی ها» مطرح کرد: در این خصوص برآنیم تا با برنامه ریزی های انجام شده در ابتدا موضوع حمایت از واحدهای شروع به کار کرده را در پیش بگیریم و با مانع زدایی ها در مسیر به بهره برداری رساندن آن ها و ورود آن ها به چرخه تولید گام برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تاکید کرد: در ادامه مسیر نیز واحدهایی که راکد هستند به چرخه تولید بازمی گردانیم که در این زمینه سال گذشته نیز بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در استان همدان در بخش های مختلف تولیدی، به چرخه تولید بازگشتند.

کد خبر: ۸۵٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha