۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
۲ هزار میلیارد تومان؛ خسارت ایرلاین‌ها در ۶ ماه نخست ۹۹
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی مطرح کرد

۲ هزار میلیارد تومان؛ خسارت ایرلاین‌ها در ۶ ماه نخست ۹۹

اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از تهیه جدول خسارت شرکت‌های هواپیمایی و تحویل آن به وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش بازار، مقصود اسعدی سامانی همچنین درباره توقف پروازها به هند نیز گفت: پروازها به هند هفته‌ای یک پرواز و با ۳۰ تا ۴۰ مسافر بود که بر اساس ابلاغ سازمان هواپیمایی و ستاد ملی مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و هیچ گونه پروازی قرار نیست به هند و پاکستان انجام شود.

اسعدی سامانی در خصوص از سرگیری پروازها به انگلیس نیز افزود: در حال حاضر و از هفته گذشته پروازها به انگلیس مجددا از سر گرفته شده و این پروازها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز ایران‌ایر پروازهای مستقیم خود را به انگلستان انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه برخی خانواده‌های ایرانی در انگلیس دچار مشکلات مالی شده بودند و به دلیل نبود پرواز به ایران و بالعکس دچار مشکلاتی شده بودند افزود: تمام پروازهایی که ایران‌ایر به انگلیس انجام می‌دهد با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و امیدواریم هر چه سریعتر مشکلات برطرف شود تا وضعیت به حالت عادی بازگردد.

وی در خصوص خسارتی که شیوع کرونا به صنعت هوانوردی ایران و شرکت‌های تابعه انجمن وارد کرد نیز گفت: هنوز میزان خسارت ایرلاین‌ها از بابت لغو پروازها در سال ۹۹ کامل و جمع بندی نهایی نشده است، اما برای شش ماهه اول سال ۹۹ این جدول با مجموع خسارت دو هزار میلیارد تومانی آماده و به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است.

کد خبر: ۸۵٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha