۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
افتتاح حساب بیش از ۲۱۹ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی در بانک مسکن
عضو هیات‌مدیره بانک مسکن خبر داد

افتتاح حساب بیش از ۲۱۹ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی در بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن از افتتاح حساب بیش از ۲۱۹ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن برای اجرای طرح خبر داد و مبلغ واریز شده به حساب بانک را از آورده متقاضیان معادل شش هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن، به توضیح تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک، پرداخت.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن، گفت: تعداد افتتاح حساب ۲۱۹ هزار و ۲۳۰ مورد بوده است که از این تعداد ۱۵۳ هزار و ۶۶۰ نفر وجوه اولیه را واریز کردند که معادل ۶۹۳۰ میلیاردتومان است. از این میزان وجوه واریز شده متقاضیان به حساب بانک ۱۳۶۵ میلیاردتومان به پروژه‌ها تزریق شده است و مابقی در حساب بانک است و به مرور به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

علمداری ادامه داد: ۱۳۸ پروژه قراردادشان قطعی شده که تعداد واحدهای آن ۸۶۲۰ واحد است. همچنین تعداد ۳۷۹۹ واحد نیز در دفتر خانه آماده افتتاح حساب است.

وی همچنین توضیح داد: برای بعضی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، فراخوان پرداخت قسط دوم اعلام شده که توسط متقاضیان پرداخت شده و یا در حال پرداخت است که پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از جمله آنها هستند.

کد خبر: ۸۵٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha