۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
۱۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی در گلستان پرداخت شد
رئیس سازمان صمت گلستان:

۱۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی در گلستان پرداخت شد

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از پرداخت هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از محل اعتبارات سال ۹۹ به واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، حسین طلوعیان اظهار کرد: از ابتدای مرداد ماه سال گذشته تا کنون درخواست تسهیلات ۴۸۱ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جهت دریافت بیش از سه هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی گفت: از کل واحدهای معرفی شده به بانک ها تعداد ۲۳۸ واحد تولیدی استان از هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید استفاده کرده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید پس از استان های البرز، سمنان، زنجان و قزوین در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

طلوعیان در خصوص محل اعتبارات تبصره ۱۸، ادامه داد: از ۹۲ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۷۲۳ میلیارد تومان، تاکنون به ۲۹ واحد حدود ۲۶۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است که استان در جایگاه چهاردهم کشور قرار گرفته است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۴۶ واحد تولیدی استان جهت دریافت و ۹۵۸ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که از این تعداد ۵۴ واحد حدود ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کرده و استان گلستان در این بخش نیز پس از استان های هرمزگان و البرز در رتبه سوم کشور قرار دارد.

کد خبر: ۸۵٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha