۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
صف‌های خرید مرغ حاصل تصمیمات سلیقه‌ای و سیاسی است
نماینده مردم کرج در مجلس:

صف‌های خرید مرغ حاصل تصمیمات سلیقه‌ای و سیاسی است

عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس گفت: اصرار بر تصمیمات شخصی، سلیقه‌ای و سیاسی دلیل صف های طولانی مرغ و گرانی آن بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، درخصوص اظهارات رئیس جمهور در زمینه ارتباط گرانی مرغ با تحریم ها، گفت: مشکل نهاده ها و گرانی مرغ ربطی به تحریم ندارد بلکه به بی‌تدبیری و خودرایی رئیس جمهور مربوط است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقاومت و اصرار شخص رئیس جمهور در برابر اجرای کامل قانون انتزاع یکی از مهمترین مشکلات بود که تولیدکنندگان مرغ را بین دو نهاد تصمیم گیری جهاد کشاورزی و صنعت سرگردان می‌کرد و نهایتا منجر به آشفتگی در این میدان شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: اصرار غیر کارشناسی، سلیقه ای و سیاسی رئیس جمهور بر ثبات قیمت مرغ به هر قیمتی و بی توجهی به نظر کارشناسان دلسوز باعث عدم عرضه محصول در بازارهای مرسوم و توزیع آن در بازارهای غیر مرسوم و نهایتا منجر به گرانی مرغ و صف‌های طولانی و لگد مال کردن عزت مردم شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: تاخیر در پذیرش نظر کارشناسان و اصرار بر تصمیمات شخصی، سلیقه‌ای و سیاسی دلیل صف های طولانی مرغ و گرانی آن بود و بیشترین تاثیر را داشت نه تحریم ها لطفاً برای پیشبرد مطامع سیاسی خود واقعیت ها را بیان کنید و آدرس غلط به مردم ندهید.

کد خبر: ۸۵٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha