۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
پرداخت ۳۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و تامین مالی ۴ هزار میلیارد ریالی از بازار سرمایه
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد

پرداخت ۳۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و تامین مالی ۴ هزار میلیارد ریالی از بازار سرمایه

مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن پرداخت ۳۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات را از اهم سیاست های اعتباری این بانک در راستای محقق نمودن شعار سال دانست.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، حسین مهری با بیان این مطلب، افزود: تمرکز عملیات و خدمات مالی بانک صنعت و معدن در سال ۱۴۰۰ بر شرکت‌های دانش بنیان، صادرات گرا و فناوری های نوین و خدمات مالی مرتبط خواهد بود.

تامین مالی حداقل ۴ هزار میلیارد ریال از بازار سرمایه
وی از تامین مالی حداقل ۴ هزار میلیارد ریال از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ارزیابی و تعریف سقف اعتباری برای شرکتهای برگزیده از ۵۰۰ شرکت برتر سازمان بورس را امسال در برنامه کاری خود داریم.

رونمایی از حداقل ۵ خدمت دیجیتالی جدید در سال ۱۴۰۰
مدیرعامل بانک صنعت و معدن، افزایش نسبت درآمدهای کارمزدی به کل درآمدها به ۲۰ درصد را از دیگر برنامه‌های امسال دانست و بیان کرد: در حوزه بانکداری دیجیتال، حداقل ۵ خدمت دیجیتالی جدید رونمایی خواهد شد.

استقلال بخشی به شعب با افزایش اختیارات
مهری همچنین استقلال بخشی به شعب با افزایش اختیارات همراه با گزارش های کنترلی مستقل و ابلاغ طرح های بدون اولویت و با اولویت پایین از نظر بازار محصول را از دیگر مضامین و عناوین سیاست های اعتباری بانک در راستای محقق نمودن شعار سال ۱۴۰۰ دانست.

یکپارچه‌سازی و برخط نمودن فرآیند پذیرش
وی در ادامه با بیان اینکه سنجش مستمر رضایت مشتریان در حوزه بانکداری شرکتی و دیجیتال را نیز همانند سال‌های دیگر اجرا خواهیم کرد، گفت: امسال بر یکپارچه‌سازی و برخط نمودن فرآیند پذیرش، ارزیابی اعتباری و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ایجاد اعتبارات، تمرکز می‌کنیم.

کد خبر: ۸۵٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha