۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
مسئولان پیگیر نتیجه وام تخصیصی به واحدهای تولیدی باشند
پس از صدور دستور به بانک ها؛

مسئولان پیگیر نتیجه وام تخصیصی به واحدهای تولیدی باشند

کرج- سلمانی نماینده کانون کارآفرینان استان البرز در هیات های بدوی تجدید نظر در شغل های سخت و زیان آور از مسئولانی که دستور پرداخت وام به تولید کننده صادر می کنند، خواست پیگیر نتیجه دستور خود باشند.

قنبر سلمانی مدیرعامل شرکت پاک فرم البرز که نماینده کانون کارآفرینان استان البرز در هیات های  بدوی تجدید نظر در شغل های سخت و زیان آور نیز هست با اشاره به مشکلات و دردهای زیادی که مردم دارند، گفت: باید شعارها را تبدیل به عمل کنیم.

سلمانی با بیان اینکه مسئولان دستور پرداخت وام به تولید کننده صادر می کنند، گفت: ضرورت دارد وقتی مسئولی واحد تولیدی را به بانک معرفی می کند، پیگیر باشد که به چه مرحله ای رسیده است.

وی به عنوان یک تولید کننده اظهار کرد: ما از دولت درآمد نمی خواهیم، حمایت می خواهیم. چرا که ما خود درآمد زا هستیم.

مدیرعامل پاک فرم البرز با بیان اینکه ۷۰ نیروی مشغول بکار دارد، گفت: در صورت بیکار شدن این افراد، فقط پرداخت بیمه بیکاری نیست که بر گردن دولت می افتد، بلکه معضلات اجتماعی بسیاری به دنبال خواهد داست.

سلمانی همچنین با اشاره به کم بودن حقوق کارگران و گرانی و تورم گفت: این افراد با حقوق دریافتی نمی توانند امرار معاش کنند و ما در شرکت از روش های دیگر آنها را تغذیه می کنیم.

وی اظهار کرد: بی ثباتی اقتصاد به ضرر تولید کننده است. در طی دو هفته صنایع پتروشیمی ۱۷۰۰ تومان روی قیمت اولیه گذاشت این بی ثباتی و اقتصاد تولید کننده را گیج می کند. منبا تجربه ۴۰ ساله ضرر و منفعت را ادغام می کنم و از میانگین آن برای ایجاد تعادل استفاده می کنم.

کد خبر: ۸۴٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha