۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
سرعت سایتت رو با خرید هاست ایران هاستیدا افزایش بده

سرعت سایتت رو با خرید هاست ایران هاستیدا افزایش بده

زیرساخت فراهم شده برای سرویس هاست پرسرعت هاستیدا سرعت سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را تا ۲۲ برابر افزایش خواهد!

به گزارش بازار، همان طور که می‌دانید هاست یکی از پارامتر های تاثیر گذار بر روی سرعت وب سایت‌ها است. در این مقاله قصد داریم شرح دهیم که شرکت هاستیدا با استفاده از چه تکنولوژی هایی در سرویس هاست پرسرعت ایران سرعت سایت یا اپلیکیشن شما را تا ۲۲ برابر افزایش می‌دهد. همچنین بررسی خواهیم کرد که استفاده از یک هاست مناسب چه تاثیراتی در کسب و کار آنلاین شما خواهد داشت.

سرویس هاست پرسرعت هاستیدا چیست؟
سایت‌های پربازدید جهت اینکه بتوانند نیاز های کاربران خود را برآورده کنند و خدمات خود را با سرعتی مناسب ارائه نمایند، لازم است از هاست‌های پرسرعت استفاده نمایند. شرکت هاستیدا جهت برآورده کردن این نیاز مهم سرویس بی‌نظیری را با نام هاست پرسرعت ایران فراهم کرده است.

زیرساخت فراهم شده برای سرویس هاست پرسرعت هاستیدا سرعت سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را تا ۲۲ برابر افزایش خواهد! اما شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که با استفاده از چه تکنولوژی های این اتفاق صورت خواهد گرفت؟

- استفاده از سرور های نسل ۹ HPE

- استفاده از رم‌های DDR ۴

- استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اینتل

- استفاده از وب سرور لایت اسپید

- استفاده از هارد های پرسرعت NVMe

- استفاده از پورت اتصال ۱۰ گیگابیت

- زیرساخت Dual Stack

همان طور که مشاهده کردید هرآنچه برای ارائه خدمات به سایت‌های پربازدید لازم است در سرویس هاست ایران پرسرعت هاستیدا در نظر گرفته شده است تا کسب و کار هایی که به سرعت وب سایتشان اهمیت می‌دهند هیچ جای شکی در انتخاب این سرویس نداشته باشند.

سرعت سایتت رو با خرید هاست ایران هاستیدا افزایش بده

دیگر مزایای خرید هاست ایران هاستیدا :
-
ارائه سرویس با استفاده از سیستم عامل Cloud Linux

- ارائه سرویس با استفاده از کنترل پنل cPanel

- تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات سایت در ۵ لایه‌ی مجزا

- انتقال سایت از هاست قبلی به‌صورت رایگان

- نصب سیستم‌های مدیریت محتوا به صورت خودکار

- نصب رایگان گواهینامه امنیتی SSL

- پشتیبانی از تمام فریم ورک‌های PHP

- پشتیبانی از زبان برنامه‌نویسی Phyton

- پشتیبانی از زبان Nodjs

- ارائه دامنه رایگان

- پشتیبانی ۲۴ ساعته

- مانیتورینگ ۲۴ ساعته

سرعت سایتت رو با خرید هاست ایران هاستیدا افزایش بده

چرا مشاغل آنلاین داخلی باید از هاست هاستیدا استفاده نمایند؟
امروزه رقابت کسب و کار های آنلاین داخلی در رتبه‌ بندی موتور های جستجو به طرز چشم گیری در حال افزایش است. شاید برایتان جالب باشد بدانید موتور جستجو گوگل به چه پارامترهایی در هاست سایت شما جهت تعیین رتبه سایت اهمیت میدهد؟

- فاصله دیتاسنتر سرور هاست به کاربران

گوگل بسیار خوشحال خواهد شد که شما از نزدیکترین دیتاسنتر به کاربرانتان محتوی درخواستی آن‌ها را در اختیارشان قرار دهید. رعایت این موضوع برای سایت شما یک امتیاز مثبت در رتبه بندی نتایج جستجو خواهد داشت.

- آپتایم هاست

منظور از آپتایم، پایداری سرور هاست است. هرچه قطعی هاست شما کمتر باشد، درصد آپتایم سایت شما بالاتر رفته و این موضوع هم یک امتیاز مثبت در نتایج جستجو خواهد داشت.

- سرعت هاست

برای گوگل بسیار مهم است که کاربران، سایت شما را با سرعتی مناسب مشاهده نمایند. البته بخشی از این موضوع به تیم طراحی سایت هم وابسته است. در صورتی که محتوی درخواستی کاربران سایت شما با سرعت مناسب به آن‌ها نمایش داده نشود ممکن است امتیاز منفی دریافت نمایید.

- IPv۶

با توجه به اینکه برخی سرویس‌ دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا بستر ارائه خدمات بر اساس IPv۶ را فراهم کرده‌اند این موضوع که سایت شما از طریق IPv۶ برای این دسته از کاربران قابل مشاهده باشد برای گوگل حائز اهمیت است و با رعایت این موضوع می‌توانید شانس خود را در رتبه ‌بندی گوگل افزایش دهید.

شرکت هاستیدا به جهت اینکه برای رونق کسب و کار آنلاین مشترکین خود اهمیت بسیاری قائل است تمامی چهار مورد ذکر شده را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کرده است که اکنون این موارد را در سرویس‌های میزبانی وب هاستیدا بررسی خواهیم کرد :

- استقرار سرور های سرویس هاست ایران پرسرعت در دیتاسنتر برج میلاد

- ارائه گارانتی آپتایم ۹۹ درصد

- افزایش سرعت سایت تا ۲۲ برابر با استفاده از استوریج‌های NVMe  و وب سرور لایت اسپید

- ارائه سرویس با استفاده از IPV۴  و IPV۶ بصورت همزمان

شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت هاستیدا، در منوی هاست سرویس‌های متنوع میزبانی وب را مشاهده نمایید و متناسب با کسب و کار خود یک پلن مناسب انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید کارشناسان این شرکت بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه انتخاب سرویس متناسب با کسب و کار شما هستند.

جمع بندی:
در این مقاله ضرورت استفاده از هاست مناسب در کسب و کار های آنلاین را بررسی کردیم و شما را با خدمات میزبانی وب شرکت هاستیدا آشنا کردیم.

منبع :

https://hamyareweb.co/hostida

کد خبر: ۸۴٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha