۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
زنجبیل ۴۰ هزار تومان ارزان شد/کمبود پیاز نداریم
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار:

زنجبیل ۴۰ هزار تومان ارزان شد/کمبود پیاز نداریم

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار از کاهش ۴۰ هزار تومانی قیمت زنجبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت این محصول در واحدهای صنفی از کیلویی ۱۰۰ هزار تومان به کیلویی ۶۰ هزار تومان رسیده است.

اسداله کارگر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور و انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش مقاومت بدن در مقابل این بیماری با مصرف زنجبیل، سیر، لیمو ترش، لیمو شیرین و در نهایت پیاز  قیمت این اقلام به شدت افزایش پیدا کرد.

وی افزود: طی مذاکراتی که با واردکنندگان و عمده فروشان داشتیم مقرر شد تا زنجبیل با قیمت پایین تری در اختیار بارفروشان قرار بگیرد تا ما این محصول را ارزانتر فروخته و در نهایت قیمت آن بشکند.

رئیس اتحادیه بارفروشان تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو زنجبیل در میدان میوه و تره بار ۵۱ هزار تومان است که فروشندگان با حداقل سود آن را کیلویی ۶۰ هزار تومان به مردم عرضه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سود صنف میوه فروشان حداکثر ۳۵ درصد است اما این روزها به منظور کنترل بازار با حداقل سود محصولات به مردم عرضه می شود.

کارگر درباره بازار پیاز نیز گفت: ورود پیاز از مناطق گرمسیری به بازار نیز موجب شد تا کمبودها و افزای قیمت این محصول نیز برطرف شود.

کد خبر: ۸٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha