۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
۲۲۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی از منطقه شمالشرق منتقل شد
معاون خطوط لوله شمالشرق:

۲۲۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی از منطقه شمالشرق منتقل شد

شاهرود- حسین ابراهیمی، معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: : طی ایام نوروز ۱۴۰۰ بیش از ۲۲۱ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه منتقل شد.

حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از ۲۹ اسفند۹۹ تا ۱۴فروردین۱۴۰۰ بیش از ۲۲۱ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه عملکردی این منطقه توسط خطوط لوله انتقال یافته است، ابراز کرد:بیش از۶۴میلیون لیتر این فرآورده‌ها مربوط به بنزین معمولی و ۱۳.۵ میلیون لیتر آن بنزین پاک(یورو۴) است.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت  حدود ۳۲میلیون لیتر نفت سفید نیز انتقال یافته؛ اضافه کرد: سهم نفت گاز (گازوئیل) پاک(یورو۴) از این رقم حدود ۴۳میلیون لیتر و نفت گاز معمولی ۶۰میلیون لیتر است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با بیان اینکه  ۷.۵ میلیون لیتر نفت جت هم در همین بازه زمانی توسط شرکت انتقال یافته است، ابراز کرد:  این بازه زمانی فقط برای نیروگاه نیشابور  ۱۲میلیون لیتر فراورده تامین شده است.

به گزارش خبرنگار بازار،  شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود یک هزار کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گلستان و سمنان و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی نیشابور، شاهرود و سمنان را عهده‌دار است.

کد خبر: ۸۴٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha