۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
شمار مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی استان مرکزی به ۲۶ واحد رسید
معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مرکزی:

شمار مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی استان مرکزی به ۲۶ واحد رسید

اراک - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مرکزی با اشاره به افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان گفت: شمار این مجتمع ها تا پیش از ایام نوروز به ۲۶ واحد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد محسنی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجتمع های خدمات رفاهی به خصوص در آزادراه ها نقش مهم و سازنده ای در ایمنی کاربران جاده ای برعهده دارند اظهار داشت: مسئاله مهم دیگر اسکان موقت مسافران و تامین سوخت خودروها در مواقع بحرانی مانند برف و کولاک بوده و همین مسئاله نیز در کاهش آمار سوانح و تلفات جاده ای نقش موثری داشته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی از آشکارسازی ۱۵ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سطح راههای اصلی ، بزرگراهی و آزادراهی این استان خبرداد.

وی با اشاره به طرح آشکارسازی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان، بر لزوم جلوگیری از پراکندگی و تعدد تاسیسات جانبی در محوهای مواصلاتی استان مرکزی تاکید کرد و گفت: سیاست اداره راهداری و حمل ونقل این است که تاسیسات در قالب مجتمع های خدمات رفاهی آن هم به صورت متمرکز باشد.

محسنی در ادامه از افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان مرکزی تا پیش از ایام نوروز خبر داد و گفت: در این مجتمع ها کاربری داخلی شامل رستوران، غرفه های تجاری، نمازخانه، سرویس بهداشتی و تعمیرگاه ایجاد شده است کهدو باب مجتمع در محور دلیجان- سلفچگان و یک باب در آزادراه ساوه به همدان به بهره برداری خواهد رسید .

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این سه مجتمع تعداد مجتمع های بین راهی استان به ۲۶ باب افزایش خواهد یافت. 

کد خبر: ۸٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha