۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
دو شرکت ملایری ۹۶ درصد پارچه ماسک کشور را تولید می‌کنند
نماینده مردم ملایر در مجلس:

دو شرکت ملایری ۹۶ درصد پارچه ماسک کشور را تولید می‌کنند

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌های بافتینه و بافتسان ۹۶ درصد پارچه ماسک کشور را تولید می‌کنند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به فعالیت های شاخص شرکت‌های بافتینه و بافتسان در زمینه تامین نیازهای کشور برای مقابله با ویروس کرونا، افزود: متاسفانه برخی جریان‌ها به دنبال ایجاد تشنج، شایعه‌پراکنی و تهمت‌هایی مبنی بر عرضه آزاد و خارج از ضابطه محصولات تولیدی این ۲ شهرکت هستند بدون اینکه حتی یک برگ سند مبنی بر تخلف مطرح شده را برای ارایه در اختیار داشته باشند.

وی تاکید کرد: این دو شرکت سال گذشته با تولید ۸.۵ میلیارد عدد پارچه ماسک اسپان باند و ملت‌بلون در کشور ولایت‌مداری خود را ثابت کرده اند هرچند برخی جریان‌ها با اتهام و افتراهای بی‌اساس قصد گذاشتن چوب لای چرخ تولید را دارند.

آزادیخواه با بیان اینکه شرکت‌های بافتینه و بافتسان ۹۶ درصد پارچه ماسک کشور را تولید می‌کنند، افزود: اقدام این دو شرکت تولیدی حدود ۶.۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی در کشور به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: اگر در اوایل شیوع ویروس کرونا کمبود ماسک در کشور وجود داشت امروز ذره‌ای با کمبود مواجه نیستیم و به وفور در بازار و حتی در کوچکترین سوپرمارکت‌های کشور نیز ماسک یافت می‌شود.

وی با اشاره به اشتغال بیش از ۵۰۰ کارگر در شرکت‌های بافتینه و بافتسان ملایر، تاکید کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری کرده‌اند، نباید به جای حمایت از تولید، به جفا علیه تولیدکنندگان سخن بگوییم

کد خبر: ۸۴٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha