۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
بانک‌های استان بوشهر یار مردم باشند/ لزوم تسهیل‌گیری در پرداخت‌ها
استاندار بوشهر:

بانک‌های استان بوشهر یار مردم باشند/ لزوم تسهیل‌گیری در پرداخت‌ها

بوشهر - استاندار بوشهر خواستار تلاش بانک‌های استان برای رفع مشکلات مردم شد و گفت:‌ بانک‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات تسهیل‌گری کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: شرایط کرونا در استان بوشهر سخت شده است و همه مردم باید مسائل پیشگیری از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را مد نظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: بانک‌ها محل رجوع مردم هستند و افراد زیادی روزانه وارد بانک‌ها می‌شوند که باید مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت در بانک‌ها رعایت شود تا شاهد شیوع بیماری کرونا نباشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم بانک‌ها، گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم است که باید در این راستا تلاش جدی کنند.

وی با تقدیر از تلاش بانک‌ها در راستای تحقق شعار جهش تولید تاکید کرد: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است ولی باید ادامه داشته باشد و حمایت واقعی از تولید صورت گیرد.

گراوند خواستار اهتمام ویژه بانک‌های استان بوشهر برای حمایت از اشتغال روستایی و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در حوادث استان شد و افزود: بانک‌ها در بازسازی واحدهای خسارت‌دیده در استان تلاش جدی داشته باشند.

وی خواستار تسهیل‌گری در بخش اشتغال روستایی و بازسازی، نوسازی و مرمت واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از حوادث شد و گفت: در سیل سال گذشته خسارت‌هایی در شهرستان دشتستان وارد شد که باید برای جبران آن تلاش شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر پرداخت تسهیلات کم بهره از سوی بانک‌های استان برای عملیاتی شدن مصوبات دولت ادامه داد:‌ شبکه بانکی باید در این شرایط باری از دوش آسیب‌دیدگان بردارد و دنبال تسهیل‌گری باشد.

کد خبر: ۸۴٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha