۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
عملیات احداث باند دوم محور دهلران به اندیمشک تسریع می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

عملیات احداث باند دوم محور دهلران به اندیمشک تسریع می شود

ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با رفع موانع، عملیات احداث باند دوم محور دهلران به اندیمشک تسریع می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، عبدالله بهادری در بازدید از پروژه راهسازی دهلران-اندیمشک اظهار کرد: ۹۰ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک در حوزه استحفاظی استان ایلام قرار دارد و اداره کل راه و شهرسازی استان چهار خطه کردن این محور و ارتقاء آن به بزرگراه را در قطعات مختلف آغاز کرده است و هم اکنون در صدد رفع موانع و تسریع روند اجرای این طرح می باشد.

وی اظهار کرد: پروژه قطعه اول این طرح ۱۲کیلومتر است که بیش از ۹ کیلومتر آن تکمیل و مابقی احداث این قطعه ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص قطعه دوم گفت: از کیلومتر ۱۲ تا کیلومتر ۳۰ به طول ۱۸ کیلومتر به دلیل مشکلاتی که در اجرای آن با پیمانکار وجود دارد مکاتبه لازم با شورای فنی استان صورت گرفته است و حداکثر ظرف دو هفته آینده احداث این قطعه تعیین تکلیف می شود.

بهادری تصریح کرد: مطالعه قطعه سوم به طول۶۰ کیلومتر در محدوده استان ایلام  صورت گرفته و برای شروع احداث این قطعه با شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور رایزنی لازم به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

کد خبر: ۸۴٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha