۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
صف طولانی خودروها در مقابل جایگاه های عرضه کننده سوخت در اردبیل
شایعه کمبود بنزین حاشیه ساز شد؛

صف طولانی خودروها در مقابل جایگاه های عرضه کننده سوخت در اردبیل

اردبیل - رواج یک شایعه در باره کمبود بنزین و احتمال تعطیل شدن جایگاه‌های عرضه سوخت، موجب ازدحام خودروها در پمپ‌بنزین‌های اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار بازار، به دنبال انتشار شایعه ای مبنی بر تعطیلی جایگاه های سوخت، صف طولانی از خودرو ها تا آخرین ساعات یک‌شنبه شب در مقابل جایگاه های عرضه سوخت در شهرهای مختلف استان اردبیل ایجاد شده است.

یکی از شهروندان اردبیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی جایگاه‌های سوخت را دلیل حضورش برای پر کردن باک ماشین خود عنوان کرد.

وی شیوع ویروس کرونا و تلاش مسئولان برای ممانعت از سفرهای مردم به شهرها و استانهای دیگر را دلیل احتمالی بر تعطیلی جایگاه سوخت می داند.

البته شهروند دیگری با بیان اینکه تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، می گوید: کار از محکم کاری عیب نمی کند و اگر جایگاه‌های سوخت تعطیل شود که باک ماشین پر است و اگر تعطیل نشود هم باز چیزی از دست نداده ایم.

 رواج شایعه کمبود بنزین و احتمال تعطیل شدن جایگاه‌های عرضه سوخت که پیشتر از شهرهای شمالی استان آغاز شد از همان لحظات ابتدایی توسط مسئولان شهرستانی تکذیب شد.

فرماندار پارس آباد: توزیع بنزین روال عادی دارد

در همین رابطه عدالت حاجی‌پور فرماندار پارس آباد مغان‌ در گفتگو با خبرنگار بازار، کمبود سوخت و تعطیلی جایگاه‌های عرضه کننده سوخت را تکذیب کرد و گفت: توزیع بنزین در  این شهرستان روال عادی خود را دارد.

وی  با اشاره به ازدحام در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت بیان کرد: عده‌ای با سو استفاده از فضای موجود جامعه به این شایعات بی‌اساس دامن زده‌اند.

حاجی‌پور ایجاد هر گونه ازدحام و تجمع با توجه به شیوع  ویروس کرونا را اقدامی خطرناک توصیف کرده و از شهروندان خواست از حضور در معابر عمومی، ازدحام و نیز مسافرت خودداری کرده و در خانه‌های خود بمانند.

حسن قبادی فرماندار بیله سوار مغان نیز کمبود و یا تعطیلی جایگاه‌های سوخت در این شهرستان را تکذیب کرده و گفت: هیچ مشکلی در زمینه سوخت در منطقه وجود ندارد.

مدیرعامل فرآورده های نفتی اردبیل: بنزین به اندازه کافی در استان موجود است

البته این شایعه، شامگاه یکشنبه مردم مرکز استان را نیز به جایگاه‌های سوخت کشاند و باعث ایجاد صف های طولانی خودور در جایگاه‌های مختلف عرضه سوخت در اردبیل شد.

البته شایعات مطرح شده توسط سید حجت مدنی مدیرعامل فرآورده های نفتی استان هم تکذیب شدـ

 مدیر عامل فرآورده‌های نفتی استان اردبیل، هرگونه تعطیلی جایگاه سوخت در روزهای آینده را تکذیب کرد و گفت: بنزین به اندازه کافی در استان موجود است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

در هر حال این شایعات همچنان در سطح استان دست به دست می چرخد و باتوجه به شیوع ویروس کرونا، تجمیع افراد در اماکن مختلف می تواند شرایط سختی را برای استان رقم بزند.

کد خبر: ۸٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha