۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
آرایشگاه‌های اردبیل از مشتری خالی شد/ ضرورت حمایت مسئولان از واحدهای صنفی
رئیس اتحادیه آرایشگران اردبیل:

آرایشگاه‌های اردبیل از مشتری خالی شد/ ضرورت حمایت مسئولان از واحدهای صنفی

اردبیل - رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اردبیل گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد مراجعان به آرایشگاه‌ها به حداقل رسیده است.

آریا جاهد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا در اردبیل در مورخه ۷ اسفندماه طی نامه‌ای به اتاق اصناف و بازاریان اردبیل، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای این صنف و یا ارائه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به آرایشگاه‌های اردبیل شدیم گفت: در این خصوص نتیجه ای حاصل نشد و هیچ نهادی با ما همکاری نکرد.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه اغلب مردم بیشتر در اواخر اسفند و نزدیکی عید به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند لذا تعطیلی یک هفته‌ای آن‌ها مشکل آن‌چنانی در ارائه خدمات به مردم و یا معیشت آرایشگرها به وجود نمی‌آورد.

رئیس اتحادیه آرایشگران اردبیل با بیان اینکه آرایشگران به دلیل ارتباط مستقیم با بهداشت مردم، جزو مشاغل حساس در شرایط بحرانی کنونی است، گفت: علی رغم نامه نگاری های متعدد، حتی یک لیتر ماده ضدعفونی کننده به واحدهای صنف آرایشگری، اختصاص داده نشده است.

جاهد اظهار کرد: متاسفانه به نظر می رسد مسئولان بر اهمیت ماجرا واقف نیستند و در موضوع مبارزه با کرونا صرفا شعار می دهند.

وی به فعالیت ۸۰۰  واحد صنفی آرایشگری در اردبیل اشاره کرد و افزود: اکثر فعالان این صنف، به لحاظ مالی شرایط مناسبی ندارند و با شرایط موجود قطعا شرایط سخت تر هم خواهد شد.

رئیس اتحادیه آرایشگران اردبیل با بیان اینکه در روزهای گذشته نزدیک به دو هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده از طریق یکی از خیران تهیه و در اختیار آرایشگران قرار گرفته است، گفت: البته در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد مراجعین به آرایشگاه‌ها به حداقل رسیده است.

جاهد تصریح کرد: در این شرایط نیز آرایشگران در راستای حفظ سلامت جامعه و مقابله با شیوع کرونا نکات بهداشتی را تا حد امکان رعایت می‌کنند.

کد خبر: ۸٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha