۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کتاب «مشاغل فولاد ۱۴۰۰» با اهتمام ایران اچ آر منتشر شد
نسل جدید راهکارهای منابع انسانی

کتاب «مشاغل فولاد ۱۴۰۰» با اهتمام ایران اچ آر منتشر شد

نداشتن یک شرح شغل و شرایط احراز استاندارد، یکی از مهم‌ترین چالش‌های واحد منابع انسانی بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها است که منجر به اختلافات زیادی بین کارفرما و کارگران می‌شود.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: با توجه به اینکه اشتغال امروز را مهارت‌ها نمی‌سازند بلکه این جریان فناوری است که فرصت‌های شغلی را ایجاد می‌کند. در واقع فناوری‌های درحال رشد می‌توانند فرصت‌هایی را برای تنوع مهارت و توسعه اشتغال فراهم کنند.  از این رو مجموعه www.iran.HR (زیر مجموعه موسسه میزان گستران شریف) با انتشار کتاب «مشاغل فولاد ۱۴۰۰» درصدد راه‌اندازی مجموعه‌ای جهت دستیابی به اطلاعات شغلی در تمام حلقه‌های زنجیره منابع انسانی صنعت فولاد برآمد تا با استفاده از دانش و تجربه بهترین متخصصین داخلی و خارجی، بتواند این نیاز را فراهم کند.جمع آوری این کتاب در یک سال گذشته با بیش از ۴۰ بازدید و صرف بیش از ۱۰ هزار نفرساعت کار تخصصی که جز با حمایت صنایع فولاد هیربد زرندیه ممکن نبود انجام و شرح مشاغل صنعت فولادآماده شد.

کتاب «مشاغل فولاد۱۴۰۰» دسترسی شما به شرح وظایف بیش از ۲۵۰ عنوان شغلی را به صورت جامع فراهم می کند. کلیه مشاغل با جزئیات کامل دسته‌ بندی شده‌اند و به‌ راحتی می‌توانید مهارت‌ها، آموزش‌های مورد نیاز و ویژگی‌های شخصیتی هر یک از مشاغل را مشاهده نمایید.

کتاب منتشرشده توسط www.iran.HR می‌تواند به کسب‌وکارهای فعال در حوزه فولاد، جهت بهبود بکارگیری نیروی انسانی و شفافیت وظایف هر عنوان شغلی کمک کند. بطوری‌که همه اطلاعات لازم برای تعیین حوزه فعالیت هر شغل را در مجموعه‌ای یکپارچه و استاندارد در اختیارتان قرار می‌دهد.

فولاد به عنوان یکی از ارکان اصلی تولید و صنایع مادر، طی سال‌های اخیربازدهی فزاینده‌ای ازتهیه مواداولیه گرفته تا روند توزیع فولاد برای صنعت کشور به همراه داشته است؛از این رو توسعه هریک از بخش‌های فولاد زمینه‌ ساز افزایش پتانسیل اشتغال در آن گردید و واحدهای جدیدی به زنجیره فولاد کشور افزوده شدند. این گسترش، ضرورت مجموعه‌ای متمرکز جهت پاسخگویی به نیازهای آموزشی در حوزه منابع انسانی و مهارت‌های مورد نیاز این واحدها را به‌ وجود آورد.

سایتwww.iran.HR با هدف راهکارهایی برای منابع انسانی صنایع فولاد نسبت به انتشار کتاب «مشاغل فولاد۱۴۰۰» اهتمام ورزیده که براساس فرصت‌های شغلی به ‌روز در واحدهای مختلف و وابسته به صنعت فولاد طراحی شدهو گستره متنوعی از مشاغل شامل تولید و بهره‌برداری، بازرگانی و فروش، نگهداری و تعمیرات، برنامه‌ریزی، ایمنی و بهداشت، کنترل کیفیت و آزمایشگاه، پروژه‌های توسعه و ... را دربرمی گیرد.

همچنین از دیگر اهداف چاپ و انتشار این کتاب توسط مجموعهwww.iran.HR  می‌توان کمک به کسب‌وکارهای صنعت فولاد جهت بهبود بکارگیری نیروی انسانی و شفافیت عملکرد هر عنوان شغلی ذکر کرد.

از مزیت‌های مشاغل فولاد ۱۴۰۰ هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دریافت شرح شغلی نیروهای فعال در صنایع فولاد در قالبی استاندارد

تعریف و تعیین حوزه فعالیت هر شغل

دستیابی به مهارت‌ها، آموزش‌های مورد نیاز و ویژگی‌های شخصیتی هر عنوان شغلی

دسته‌بندی مشاغل بصورت تفکیک در عنوان و رده‌های مختلف شغلی

 شرایط کلی احراز هر شغل در حیطه فولاد مانند رشته‌ تحصیلی، سابقه مرتبط و ...

علاقمندان می‌توانند برای توضیحات بیشتر و پیش سفارش کتاب، در رویداد معرفی و رونمایی ازکتاب با حضور جناب آقای دکتر رسولی، معاونت وقت منابع انسانی فولاد هیربد زرندیه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۷ به صورت مجازی با استفاده از لینک https://evnd.co/۹sFmj شرکت نمایند.

محتوای این رویداد فرهنگی، معرفی و بررسی سرفصل های کتاب «مشاغل فولاد۱۴۰۰»، ارزیابی ترندهای روز مدیریت منایع انسانی در صنایع فولادی و ارائه رویکردی عملی برای تعیین شرح وظایف مشاغل فولاد می باشد.

با شرکت در این رویداد علاوه بر آشنایی با ترندهای روز در حوزه مدیریت منابع انسانی، می‌توانید با رویکردی عملی، مشاغل صنعت فولاد را تجزیه و تحلیل کنید.

همچنین ایران‌اچ‌آر برای کلیه عزیزانی که در این رویداد افتخار میزبانی آنها را دارد، هدایایی اعم از استفاده رایگان از پلتفرم www.iran.HR به مدت یک ماه و دریافت فیزیکی کتاب «مشاغل فولاد۱۴۰۰» را پیش‌بینی نموده است.

امید است این کتاب شرح مشاغل بتواند به عنوان پیش‌نویس شرح مشاغل و شرایط احراز اختصاصی تمامی فعالان صنعت فولاد استفاده شده و یک ارتقا چشمگیر در واحد منابع انسانی ایشان ایجاد نماید.

کد خبر: ۸۴٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha