۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
برنامه ریزی برای افتتاح ماهانه یک پروژه عمرانی بزرگ در استان همدان
معاون استاندار همدان مطرح کرد:

برنامه ریزی برای افتتاح ماهانه یک پروژه عمرانی بزرگ در استان همدان

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از برنامه ریزی برای افتتاح ماهانه یک پروژه عمرانی بزرگ در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار وبه نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ ظاهر پورمجاهد بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از طرحهای عمرانی ملایر گفت: طرحهای بزرگ عمرانی در شهرستان ملایر در دست اجرا است که در این زمینه تلاش دستگاههای مرتبط برای رفع موانع تولید در این شهرستان قابل تقدیر است.

وی گفت: طبق دستور استاندار همدان با پیگیری هفتگی و تلاش برای رفع موانع تولید در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰بنا داریم هر ماه یک پروژه عمرانی در استان همدان افتتاح کنیم.

پورمجاهد با بیان اینکه از روند پیشرفت فیزیکی شهرک گلخانه گنبد و نحوه عملکرد شرکت شهرک های کشاورزی رضایت نداریم و تا ۲۰ روز آینده مقرر شد خط برق و تامین شبکه داخلی برق شهرک که همزمان با آن استفاده از شبکه آب قابل انجام است، تعیین تکلیف شود، گفت: طبق برنامه ریزی ها باید حداقل عملیات اجرایی ۱۰ واحد گلخانه ای در این شهرک آغاز شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با یادآوری اینکه عملیات اجرایی کارخانه تولید دستکش پزشکی در شهرک شوشاب شتاب خوبی گرفته و بخش اول ماشین آلات آن خریداری و وارد استان شده است، افزود: مقرر شده پرونده تسهیلات بانکی آن از بانک عامل تکمیل و به تهران ارسال شود.

وی اضافه کرد: روند اجرایی خوشه پوشاک ازندریان نیاز به تحرک بیشتر دارد و مقرر شد حداکثر طی یکماه آینده یک اقدام مثبت و مناسبی در ارتباط با این خوشه داشته باشیم.

پورمحاهد با بیان اینکه در بازدید از مجموعه پرورش کروکودیل نیز موانع آن بررسی شدف گفت: با توجه به طرح توسعه این واحد و قرار گرفتن آن در حریم دستگاههایی همچون دامپزشکی و محیط زیست، قرار شد این موانع فردا در ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان بررسی شود.

کد خبر: ۸۴٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha