۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۴
بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر مشکلات خود را در سامانه ستاد تسهیل ثبت کنند
رئیس صمت استان بوشهر:

بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر مشکلات خود را در سامانه ستاد تسهیل ثبت کنند

بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر مشکلات خود را در سامانه ستاد تسهیل ثبت کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، سید حسین حسینی اظهار داشت: با عنایت به اجرای وظایف و تکالیف مندرج در ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی ماده (۶۱) الحاقی قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور،به منظور تسهیل فضای عمومی کسب وکار، تولید و سرمایه‌گذاری و ارتقاء شفافیت در حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی، وزارت صنعت ،معدن وتجارت  نسبت به راه اندازی و فعال نمودن سامانه ستاد تسهیل اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: درخواست هایی که خارج از سامانه الکترونیکی و از طریق دیگر به دبیرخانه کارگروه ارسال گردد وفق مصوبات ابلاغی ستاد تسهیل قابل بررسی نیست.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان عنوان کرد: سامانه مذکور، اولویت در رسیدگی به درخواست‌های واصله  در وهله اول با دستگاه استانی و در صورت لزوم دستگاه ملی خواهد بود و در صورت نیاز طرح موضوع در کارگروه‌تسهیل و رفع موانع تولید استان، با اعلام دستگاه ذیربط دبیرخانه کارگروه مذکور نسبت به برنامه ریزی و طرح  موضوع درجلسات کار گروه اقدام می‌کند.

کد خبر: ۸۴٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha