۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
مروری بر عملکرد ۳ ماهه «وغدیر»

مروری بر عملکرد ۳ ماهه «وغدیر»

شرکت سرمایه گذاری غدیر در دوره سه ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۴۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۸ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری غدیر با سرمایه ۷۲ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری غدیر در دوره یاد شده، مبلغ ۳ هزار و ۳۶ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۸ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با کاهش ۵۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۲۱ هزار و ۵۶۴ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود وغدیر در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۵ ریال و سود خالص را یک هزار و ۷۹۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری غدیر در دوره یاد شده، با کاهش ۵۸ هزار و ۷۲۵ میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال به یک بیلیون و ۶۶ هزار و ۴۱۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۴۷۷ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال معادل ۶۵ هزار و ۲۱۱ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال محاسبه شد.

وغدیر تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸ هزار و ۷۴۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال به مبلغ معادل ۱۱ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۳ هزار و ۹۷ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری غدیر طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۵۶۵ میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۸۴٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha