۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
ارسال بیش از ۷۶ هزار و ۸۰۰ پرونده تخلف به تعزیرات در سال ۹۹
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران:

ارسال بیش از ۷۶ هزار و ۸۰۰ پرونده تخلف به تعزیرات در سال ۹۹

محمدی پور، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران از ارجاع ۷۶ هزار و ۸۷۱ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، سعیدمحمدی پور در خصوص بازرسی‌ها و نظارت‌ بر واحدهای صنفی که در راستای ایجاد آرامش در بازار و حمایت از تولید و مصرف در سال گذشته انجام شد، گفت: تعداد ۸۰۰ هزار بازرسی توسط بازرسان این سازمان از صنوف و واحدهای توزیعی و خدماتی درسطح استان تهران انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران تصریح کرد: بیشترین تخلفات کشف شده در رتبه اول مربوط به گرانفروشی و در مراتب بعدی مربوط به عدم درج قیمت، تقلب و عدم صدور صورتحساب بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) درسال ۹۹ فرایند پیگیری و مدیریت پرونده های مکشوفه تسهیل پیدا کرده است و ارتباط بین دستگاهی روان‌تر و با سرعت بیشتر انجام شده و اطاله رسیدگی به پرونده ها کاهش یافته است.

محمدی‌پور در پایان با اشاره به مدیریت زنجیره تامین گفت: نظارت بر کالا بویژه کالاهای پرمصرف از تولید تا توزیع از سیاست های این معاونت در سال ۱۴۰۰ خواهد بود و بازرسان سازمان صمت حضور گسترده ای در فرایندهای تامین، توزیع و نگهداری کالا خواهد داشت.

کد خبر: ۸۴٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha