۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
موافقت مجلس با تعیین تکلیف جاماندگان از سهام عدالت/ ۵ میلیون نفر سود نگرفتند
رئیس هیئت مدیره سهام عدالت کشور:

موافقت مجلس با تعیین تکلیف جاماندگان از سهام عدالت/ ۵ میلیون نفر سود نگرفتند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت کشور گفت: کمیسیون‌های اجتماعی و اقتصادی مجلس برای اضافه شدن جاماندگان از سهام عدالت موافقت کرده‌اند.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان سهام عدالت شمار جاماندگان را حدود سه میلیون نفر ذکر کرد و گفت: پس از درخواست،کمیسیون اجتماعی و اقتصادی وکمیسیون مربوطه موافقت اولیه را برای اضافه شدن جاماندن به لیست سهام عدالت اعلام کردند و پس از تصویب در صحن علنی مجلس، دولت ملکف است برای جاماندگان سهام تخصیص دهد.

وی درباره وضعیت خرید و فروش سهام عدالت گفت:به دلیل وضعیت بازار سرمایه و با توجه به نابسامانی، برای اینکه سهامداران متضرر نشوند، جلوی فروش سهام گرفته شد.

رئیس هیئت مدیره تعاونی های سهام عدالت کشور از سهامدارانی که درخواست فروش سهام عدالت را ثبت کردند ولی پولشان را دریافت نکردند، خواست تا با مراجعه به کارگزاری ها و بانک ها برای انصراف از فروش سهام عدالت اقدام کنند و گفت: زیرا قیمت سهام عدالت در حال حاضر پایین است و کارگزاری ها سهام را با قیمت پایین می خرند و مردم متضرر می شوند.

توکلی تاکید کرد لازم است سهامداران به همان کارگزاری و بانک مراجعه کنند و درخواست انصراف از فروش را ثبت کنند.

وی درباره سود سهام عدالت نیز گفت: سود سهام عدالت پس از دریافت از شرکت های سرمایه پذیر به مرور واریز می شود و سجامی شدن یا نشدن ربطی به واریز سود ندارد بلکه به مرور پس از دریافت سود از شرکت های سرمایه پذیر واریز می شود.

توکلی با اظهار اینکه پیش بینی می شود سود افرادی که مرحله اول را دریافت نکردند، تا پایان اردیبهشت واریز می شود، گفت: مرحله تکمیلی سود تا خردادماه واریز می شود.

رئیس هیئت مدیره تعاونی های سهام عدالت کشور گفت: در کشور پنج میلیون نفر سود سهام عدالت را دریافت نکردند.

کد خبر: ۸۴٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha