۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین از فردا
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین از فردا

قزوین- مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از دوشنبه نوزدهم اسفند ماه جاری در شهرهای بویین‌زهرا و محمدیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار از قزوین به نقل از روابط عمومی مسکن و شهرسازی استان قزوین، ابراهیم مبارک‌قدم روز یکشنبه اظهار داشت: متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای دارای ظرفیت ثبت‌نام این استان، یعنی بویین‌زهرا و محمدیه می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه نوزدهم اسفند ماه جاری تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه، ۲۰ اسفندماه جاری با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی افزود: تمامی متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به سامانه و بدون هیچ محدودیت زمانی ثبت‌نام و از مراجعه حضوری به این اداره کل به علت احتمال شیوع ویروس کرونا نیز خودداری کنند.

دبیر شورای مسکن استان قزوین یادآور شد: پس از پایان مهلت ثبت نام و پالایش متقاضیان براساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی با لحاظ برخی شاخص‌ها از جمله تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار و مدت زمان ازدواج اولویت‌بندی و انتخاب می‌شوند.

به گفته مبارک‌قدم، افرادی که در مرحله نخست ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده باشند اگر در مدت زمان اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله نیز ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تاکید کرد: متقاضیان که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله نخست ثبت نام، اعتراض کرده و حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام دوباره نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: شهرهایی که در مرحله نخست و دوم در لیست ثبت نام نبوده‌اند در صورت تامین زمین در مراحل بعدی ثبت نام در آنها نیز به انجام خواهد رسید و در شهرهایی که از مرحله اول ریزش ثبت نام بوده و ظرفیت خالی ایجاد شده باشد، پس از اطلاع رسانی ثبت نام انجام خواهد شد.

کد خبر: ۸٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha