۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
میزان مالیات تولیدکنندگان اصفهانی متفاوت از کشور است| ضرورت اصلاح بودجه ۱۴۰۰ به نفع تولید
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

میزان مالیات تولیدکنندگان اصفهانی متفاوت از کشور است| ضرورت اصلاح بودجه ۱۴۰۰ به نفع تولید

اصفهان- مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان مالیات تولیدکنندگان اصفهانی متفاوت از کشور و بسیار بالاتر است و نیاز به اصلاح بودجه ۱۴۰۰ در این ارتباط وجود دارد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به رونق تولید و ایجاد زمینه‌های آن اظهار داشت: به دلیل وجود تحریم‌های بین المللی، تورم و کم‌کاری‌های دولت، آنهایی که چرخ تولید و صنعت را به حرکت در می‌آورند باید مورد حمایت دولت قرار گیرند تا زیر فشار این مشکلات بتوانند ادامه دهند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش کردند که بودجه ۱۴۰۰ را به نفع تولیدکنندگان و معیشت مردم اصلاح کند که مالیات بر تولید یکی از این موارد بود، تاکید کرد: در اصفهان نباید مالیات دهندگان متفاوت از سایر استانها مالیات بدهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در صنعت، اقتصاد و تولید کاری پیش نرود در واقع در همه بخش‌های کشور دچار مشکل می‌شویم و امنیت کشور نیز از این موضوع تاثیرپذیر است.

پیشنهاد تشکیل کمیته دیپلماسی اقتصادی در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شده است  تا تولیدات داخلی کشور در خارج از کشور نیز عرضه شوند و یا در تامین مواد اولیه، سفارتخانه‌های کشورهای ثالث ما را همراهی ‌کنند

پیشنهاد تشکیل کمیته دیپلماسی اقتصادی در راستای توسعه اقتصادی کشور
وی با اشاره به پیشنهاد تشکیل کمیته دیپلماسی اقتصادی در کمیسیون امنیت ملی مجلس، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا تولیدات داخلی کشور در خارج از کشور نیز عرضه شوند و یا در تامین مواد اولیه، سفارتخانه‌های کشورهای ثالث ما را همراهی ‌کنند.

مقتدایی ادامه داد: با توجه به اینکه بنده مسئولیت این کمیته را به عهده دارم، تلاش شده تا تمام سفارت‌خانه‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به موضوع اقتصاد حساسیت بیشتری داشته باشند و در این راستا استان اصفهان نیز می‌تواند بهره خوبی را از کمیته دیپلماسی اقتصادی ببرد.

وی اظهار کرد: لازمه این امر آن است که همه فعالان اقتصادی فراخوان شوند و دیدگاه‌های آنها، نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها مورد بررسی قرار گیرد تا دست پر بتوانیم با سایر کشورها در این زمینه مذاکره کنیم.

استان اصفهان قطب تولید و صنعت کشور و مخاطب اصلی شعار رونق تولید رهبر معظم انقلاب است و  علاوه بر دولت و مجلس، مسئولان استانی از جمله استاندار اصفهان باید ظرفیت‌های استان را مورد بررسی مجدد قرار دهند و از بخش خصوصی در این ارتباط کمک بگیرند


نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه استان اصفهان قطب تولید و صنعت کشور و مخاطب اصلی شعار رونق تولید رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: علاوه بر دولت و مجلس، مسئولان استانی از جمله استاندار اصفهان باید ظرفیت‌های استان را مورد بررسی مجدد قرار دهد و از بخش خصوصی نیز در این ارتباط کمکهای مبسوطی گیرد.

وی با بیان اینکه اکثر کاستی‌ها با برنامه‌ریزی مدیران بالادستی قابل حل است، گفت: دیگر بر کسی پوشیده نیست که استان اصفهان در تولید و صنعت سرآمد است اما مشکلات و موانع آن را مسئولان این استان و انعکاس به دولت می‌توانند رفع کنند که خوشبختانه امکان شکایت از سنگ‌اندازان تولید به استانداری فراهم شده است.

کد خبر: ۸۴٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha