۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
گلخانه‌های قزوین امسال ۲۵ هکتار توسعه پیدا می کند
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی قزوین:

گلخانه‌های قزوین امسال ۲۵ هکتار توسعه پیدا می کند

قزوین- مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی قزوین گفت: با توسعه ۲۵ هکتاری گلخانه‌های بهره بردار امسال تعداد گلخانه های بهره بردار قزوین به ۱۵۹ گلخانه می رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، علی اکبری اظهار داشت: توسعه ۲۵ هکتاری گلخانه های بهره بردار در استان قزوین برای سال جاری میتواند افزایش ۳۰ درصدی محصولات کشاورزی تولیدی در گلخانه ها را به همراه داشته باشد.

وی  یادآور شد: توسعه یاد شده مختص گلخانه هایی است که به بهره برداری و مرحله تولید محصول می رسند، چرا که گلخانه های در حال ساخت و ساز در استان قزوین به مراتب مساحت بیشتری دارند اما در سال های بعد به بهره برداری می رسند.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به ساخت واحدهای گلخانه ای در شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان و همچنین یک شهرک گلخانه ای دیگر در شهرستان آبیک با سرمایه گذاری بخش خصوصی، گفت: با راه اندازی و بهره برداری از واحدهای گلخانه ای در این شهرک ها شاهد رشد ۲ برابری تولید محصولات گلخانه ای در استان خواهیم بود.

اکبری خاطرنشان کرد: کاهش قابل توجه مصرف آب در کنار رشد تولید و امکان کشت در چهار فصل از مزایای فعالیت های کشاورزی گلخانه ای به شمار می رود.

کد خبر: ۸۴٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha