۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
۱۵ درصد مشترکان برق استان مازندران جزو پرمصرف‌ها هستند
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

۱۵ درصد مشترکان برق استان مازندران جزو پرمصرف‌ها هستند

ساری - مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه تنها مشترکان پرمصرف برق مشمول افزایش قیمت می شوند، گفت: ۱۵ درصد از مشترکان در رده پرمصرف قرار دارند.

رضا غفاری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به طرح جذف قبض کاغذی اظهار داشت: در این طرح صرفا قبوض کاغذی برق حذف شده و هیچ گونه تغییری در نحوه محاسبه قیمت برق رخ نداده و اقلام عوارض و آبونمان کماکان براساس مبلغ صورتحساب و تعداد روزهای دوره قرائت محاسبه می شود و کاهش یا افزایش طول دوره قرائت، اثری در افزایش بهای برق مصرفی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: براساس طرح حذف قبوض کاغذی برق، قرائت کنتور همانند گذشته توسط ماموران قرائت انجام می شود و صرفا قبوض کاغذی برق حذف شده است و صورتحساب برق مصرفی از طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده ازسوی مشترکان که در سیستم های شرکت های توزیع نیروی برق ثبت شده است، به اطلاع مشترکان می رسد.

وی تصریح کرد: مشترکان به منظور مشاهده قبض برق خود می توانند با مراجعه به پایگاه های اینترنتی شرکت های توزیع نیروی برق استان متبوع، نسبت به مشاهده تصویر قبوض برق خود که عینا همانند قبوض کاغذی پیشین بوده و امکان چاپ و مقایسه با ارقام و صورت حساب های گذشته را دارد، اقدام کنند.

غفاری درباره نرخ برق گفت: نرخ برق براساس مصوبه هیئت وزیران از اردیبهشت ماه سال جاری صرفا به میزان هفت درصد برای عموم مشترکان افزایش داشته است، همچنین به منظور حفظ حقوق عامه مردم و به ویژه مشترکانی که برق را بهینه مصرف می کنند، تنها مشترکان پرمصرف برق ۱۶ درصد نیز مشمول افزایش قیمت برق می شوند که این میزان صرفا و صرفا شامل مشترکانی می شود که بیش از الگوهای تعیین شده مصرف می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه حدود ۱۵ درصد از مشترکان در رده پرمصرف ها قرار می گیرند گفت: الگوی مصرف در کلیه مناطق در ماه های غیرگرم ۲۰۰ کیلووات ساعت است.

کد خبر: ۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha