۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
مردم گرفتار چرخه توزیع معیوب هستند
نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

مردم گرفتار چرخه توزیع معیوب هستند

اسماعیلی، نماینده مردم گرمی در مجلس با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم عنوان کرد: دولت از عهده کنترل بازار مرغ و تخم‌مرغ برنمی آید لذا اجازه توزیع را به مردم بدهند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه خط فکری خطرناکی با استفاده از فضای مجازی که در آن مدیریت صورت نمی‌گیرد، آغاز شده است، گفت: علیرغم تأکیدات رهبری عده‌ای به دنبال تضعیف مجلس انقلابی هستند تا توان این نهاد را کم کنند اما مجلس در راستای حفظ عزت مردم، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها برای بازگشت عزت پایمال شده مردم را به تصویب رساند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تصویب این قانون تصریح کرد: اکنون دشمنان به دنبال راه‌حلی برای مذاکره با ایران هستند که این موضوع نشان می‌دهد که مقاومت مردم و ریل‌گذاری مجلس جواب مثبت داده است.

وی افزود: امروز حفره‌های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس باید برای همیشه بسته شود و مجموعه ذیربط و وزیر اطلاعات باید در این خصوص پاسخگو باشند.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اصل ۷۷ قانون اساسی عنوان کرد: آنچه در وین می‌گذرد باید به استحضار مجلس برسد و ما بر حذف کلیه تحریم‌ها و راستی آزمایی استوار هستیم و از آن کوتاه نمی‌آییم و به تحریم خوب و بد اعتقادی نداریم.

وی اضافه کرد: به دولت اجازه نمی‌دهیم با مذاکرات فرسایشی مجدداً در تله رژیم صهیونیستی گرفتار شود؛ آزموده را آزمودن خطاست.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد: علیرغم گام‌های اساسی مجلس هنوز مردم در مضیقه هستند لذا اگر دولت عرضه کنترل بازار مرغ و تخم مرغ را ندارد، اجازه توزیع را به مردم دهد تا بیشتر از این شرمنده ملت ایران نباشیم؛ این شأن مردم نیست که علیرغم عدم کمبود منابع، گرفتار چرخه توزیع معیوب باشند؛ دریغ از مرد میدان بودن حتی یک نفر در دولت.

کد خبر: ۸۴٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha