۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
صدور پروانه ساختمان ۷۰ درصد از طرح اقدام ملی مسکن در اصفهان| ۹ هزار متقاضی واریز وجه داشتند
در گفتگو با بازار مطرح شد:

صدور پروانه ساختمان ۷۰ درصد از طرح اقدام ملی مسکن در اصفهان| ۹ هزار متقاضی واریز وجه داشتند

اصفهان- قاری قرآن، مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اصفهان گفت: برای ۷۰ درصد از ساختمان‌های طرح اقدام ملی مسکن که واریز وجه داشتند پروانه ساخت صادر شده است.

علیرضا قاری قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان اظهار داشت: سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن ۷۱ هزار مسکونی است که برای این امر طی سه مرحله ثبت‌نام متقاضیان انجام شده است.

وی افزود: در سطح استان اصفهان ۹۴ هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که ۲۱ هزار نفر واجد شرایط بودند و ۱۳ هزار نفر تأیید نهایی شدند و تاکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر افتتاح حساب و ۹ هزار نفر واریز وجه داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن برای دهک‌های میانی تعریف شده است، ادامه داد: برای دهک‌های پایین‌تر مسکن محرومان را در دستور کار داریم که در کل کشور قرار است ۶۰۰ هزار واحد در این بخش با همکاری بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد، بسیج سازندگی و دیگر نهادها به بهره برداری برسد.

وی گفت: طی چند روز اخیر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ۴۳۰ واحد منزل مسکونی محرومین و ۱۳۲ واحد در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اردستان کلنگ زنی شد.

تخصیص زمین اقدام ملی مسکن در ۷۰ شهر اصفهان
قاری قرآن در ادامه با بیان اینکه در ۷۰ شهر از ۱۰۷ شهر طرح اقدام ملی مسکن زمین اختصاص داده شده است، ابراز داشت: هدف ما در این طرح جلوگیری از مهاجرت است.

وی همچنین با اشاره به آغاز ساخت حدود ۷۰ درصد از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان گفت: برای این واحدهای مسکونی پروانه ساخت نیز صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه بخش‌هایی از طرح اقدام ملی مسکن به صورت خودمالک اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در این بخش اراضی در اختیار خود متقاضیان قرار داده می‌شود و خود نسبت به ساخت مسکن اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: بخش‌هایی هم به صورت ساخت انبوه توسط کارگزاران انجام می شود که انتظار داریم همه این واحدها براساس برنامه زمان بندی ساخته و به متقاضیان واگذار شود.

قاری قرآن در ادامه از متقاضیان تائید شده اقدام ملی مسکن خواست تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا عملیات ساخت پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

کد خبر: ۸۴٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha