۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
دولت به اصناف تسهیلات با کارمزد پایین پرداخت کند/ نارضایتی در بین کسبه‌ها
رئیس اتاق اصناف زنجان:

دولت به اصناف تسهیلات با کارمزد پایین پرداخت کند/ نارضایتی در بین کسبه‌ها

زنجان- موسوی،رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه تالارداران و آرایشگران مردانه از اصنافی هستند که بیشترین تعطیلی در استان را داشتند، گفت: باید دولت تسهیلات با کارمزد پایین به اصناف پرداخت کند. 

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار به مشارکت خوب اصناف در تعطیلی  فعالیت خود در استان زنجان اشاره کرد و گفت: متاسفانه تمدید دوباره تعطیلی باعث نارضایتی در بین اصناف شده است. 

وی اظهار کرد: اصناف از مسئولان دولتی انتظار دارند تا جلوی برگشت چک‌های اصناف را بگیرند چرا که در این وضعیت تعطیلی واحدهای صنفی به ویژه واحدهای استیجاری دچار خسارت های زیادی می شوند و  مشکلات بانکی زیادی هم دارند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: موضوع مشکلات بانکی اصناف در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان مطرح شده و با بلا اثر بودن برگشتی چک ها بسیاری از مشکلات اصناف حل می شود. 

موسوی با بیان اینکه برخی از واحدهای صنفی و خدماتی یک سال است که در تعطیلی به سر می‎ برند،تاکید کرد: متاسفانه برخی از واحدها ورشکشت شدند و تعدادی هم تغییر شغل دادند. 

وی با بیان اینکه تالار داران و آرایشگران  مردانه از اصنافی هستند که بیشترین تعطیلی را داشتند،گفت: باید دولت تسهیلات با کارمزد پایین به اصناف پرداخت کند. 

رئیس اتاق اصناف استان زنجان  با بیان اینکه بازار بزرگ تاریخی زنجان، پاساژها، مجتمع های تجاری و مجموعه های تجاری  و واحدهای صنفی سربسته همچنان تعطیل است،ابراز داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا گروه شغلی دو، سه و چهار تا اطلاع ثانوی در شهر زنجان حق فعالیت ندارند. 

موسوی یاد آورشد: تنها فروشگاه‌های مواد غذایی، زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره‌بار، توزیع و فروش محصولات پروتئینی و مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی و نانوایی زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی حق فعالیت دارند.

کد خبر: ۸۳٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha