۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
۴۸ درصد زنجانی‌ها روش غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند/ برگزاری بزرگترین انتخابات اقتصادی
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

۴۸ درصد زنجانی‌ها روش غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند/ برگزاری بزرگترین انتخابات اقتصادی

زنجان- عباسچیان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: بیش از ۴۸ درصد زنجانی‌ها روش غیر مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کردند.

 ابوالفضل عباسچیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بزرگترین انتخابات  اقتصادی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در استان زنجان برگزار می شود،گفت: این انتخابات از ۱۵ اردیبهشت ماه شروع و تا ۱۵ خرداد ماه سالجاری ادامه دارد. 

وی اظهار کرد: افرادی که در استان روش غیر مستقیم سهام عدالت را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند و وکالت را به شرکتهای سرمایه گذاری استان دادند  در سامانه سجام ثبت نام کرده تا در انتخابات هیئت مدیره شرکت  کرده و مشارکت فعالی داشته باشند. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه آزادسازی سهام عدالت از اردیبهشت سال گذشته آغاز شده است، گفت: از ۷۹۲ هزار مشمول در زنجان بیش از ۳۸۰ هزار نفر معادل بیش از ۴۸ درصد روش غیر مستقیم را انتخاب کردند و مدیریت سهام سهامدارانی که روش غیر مستقیم را رعایت کردند از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری استان است. 

عباسچیان با بیان اینکه سازمان خصوصی سود شرکت سهام را در حساب خانوارها واریز می کرد ولی وظیفه به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی واگذار شده است،تاکید کرد: مشمولینی که روش غیر مستقیم را  انتخاب کردند باید در سامانه سجام اطلاعات خود را ثبت کرده و شماره شبا و اطلاعات را در سامانه با شماره تلفن همراه خود را وارد کنند تا سود سهام خود در سالهای آینده را دریافت کنند. 

وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری استان جزو استان‌هایی است که در بورس پذیرفته شده است،ابراز داشت: رای گیری توسط سهامداران به صورت الکترونیکی انجام می شود.

کد خبر: ۸۳٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha