۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
سهم گوشت قرمز مصوب ستاد تنظیم بازار در استان تهران ۳ هزار تُن است
مدیرکل پشتیبانی امور دام تهران :

سهم گوشت قرمز مصوب ستاد تنظیم بازار در استان تهران ۳ هزار تُن است

تهران - مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: سهم گوشت قرمز مصوب ستاد تنظیم بازار در استان تهران سه هزار تُن است.

رضا سالمی در گفتگو با خبرنگار بازار، برای تنظیم بازار شب عید، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز در قالب طرح معیشتی، و ۱۰ هزار تن هم از این محصول برای مصرف عموم به بازار عرضه می‌شود و گوشت مرغ هم بدون هیچ محدودیتی با قیمت مصوب به هر مقدار مورد نیاز در دسترس شهروندان خواهد بود.

سالمی  قیمت مصوب مرغ گرم را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: مرغ گرم در میادین میوه و تره بار و سایر مراکز توزیع و عرضه می شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای تأمین نیاز گوشت مرغ و قرمز شب عید وجود ندارد افزود: از مردم می‌خواهیم که خرید مازاد بر نیاز نداشته باشند چرا که گوشت هر روز به صورت تازه وارد بازار می‌شود و هیچ مشکلی در تأمین آن نیست و هموطنان می‌توانند به مقدار مصرف گوشت تازه از بازار تهیه کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه از مجموع ۱۰ هزار تن گوشت قرمزی که ستاد تنظیم بازار مصوب کرده سه هزار تن مربوط به استان تهران است، عنوان داشت: با توجه به موضوع شیوع بیماری کرونا و حضور کمتر مردم در مکان های عمومی، اصناف سطح شهر در صدد هستند تا محصولات را با شرایط راحت تری به دست مصرف کنندگان برسانند.

کد خبر: ۸٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha