۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
اسامی شرکت‌های واردکننده روغن خام با ارز ترجیحی اعلام شد
توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران؛

اسامی شرکت‌های واردکننده روغن خام با ارز ترجیحی اعلام شد

شرکت بازرگانی دولتی ایران، اسامی شرکت‌ها و جزئیات تامین و تدارک روغن خام مورد نیاز کشور از محل واردات با ارز ۴۲۰۰ تومانی در سال ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، طبق آمار و اطلاعات در سال ۱۳۹۹ به میزان یک میلیون و ۹۷۰ هزار تن روغن خام از محل ذخایر راهبردی کشور، واردات بخش خصوصی و استحصال از دانه‌های وارداتی و داخلی برای صنعت روغن نباتی تدارک دیده شده است که با احتساب بیش از ۱۰۰ هزار تن موجودی ابتدای دوره این صنایع بیش از دو میلیون و ۷۰ هزار تن روغن مورد نیاز کارخانجات روغن نباتی تأمین و تدارک شده است.

شرکت بازرگانی دولتی ایران به‌منظور شفاف‌سازی نسبت به تأمین و تدارک روغن خام مورد نیاز کشور از محل واردات با ارز (۴۲۰۰ تومانی) بدینوسیله جدول میزان روغن تخصیص یافته به کارخانه‌های تولید روغن نباتی سراسر کشور را برای استحضار مردم شریف و فهیم کشورمان منتشر می‌کند.

این جدول همه آمار و ارقام تأمین و تدارک روغن خام برای کارخانه‌های روغن نباتی در سال گذشته را به وضوح نشان می‌دهد.

همچنین اطمینان می‌دهد که زنجیره تأمین، پروژه تأمین و تدارک کالاهای اساسی در سال ۱۴۰۰ با قدرت و شتاب افزون‌تر جریان خواهد یافت.

چنانکه از آغاز سال جدید تا ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ حدود ۲۶۰ هزار تن روغن خام برای کارخانجات تأمین و تدارک شده است که جدول آن نیز برای آگاهی همه مردم منتشر می‌شود.

لیست شرکت‌های واردکننده روغن خام با ارز ترجیحی

کد خبر: ۸۳٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha