۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
۳۷ هکتار زمین در آوج به سرمایه گذاران بخش گردشگری واگذار می‌شود
فرماندار آوج:

۳۷ هکتار زمین در آوج به سرمایه گذاران بخش گردشگری واگذار می‌شود

قزوین- فرماندار آوج گفت: ۳۷ هکتار زمین در شهر آوج با طی کردن مراحل قانونی و اداری لازم برای واگذاری به سرمایه گذاران بخش گردشگری آماده شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری آوج، نصرت الله علیرضایی در این باره اظهار کرد: زمین های یاد شده قبل از این جزو اراضی ملی بودند که از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری برای اختصاص به طرح های سرمایه گذاری بخش گردشگری به اداره کل راه و شهرسازی اختصاص داده شدند.

فرماندار آوج افزود: در ماه آینده، فراخوان جذب سرمایه گذار برای این اراضی منتشر خواهد شد.

علیرضایی بیان کرد: این اراضی در حاشیه آبشار شاه دره و پل معلق آوج قرار گرفته اند و کاربری خدماتی، رفاهی، پذیرایی و تفرجگاهی دارند و متقاضیان سرمایه گذاری امکان ایجاد تاسیسات گردشگری در محدوده هایی که به آنها واگذار شود را پیدا می کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر حدود سه هکتار از اراضی بالای آبشار شاه دره که بر روی آن برای جذب گردشگران پل معلق ساخته شده است در اختیار شهرداری آوج قرار دارد.

فرماندار آوج گفت: تلاش داریم تا در دیگر مناطق دارای جاذبه شهرستان نیز سرمایه گذار جذب کرده و تاسیسات گردشگری در آنها ایجاد کنیم.

علیرضایی با بیان اینکه بدون شک یکی از راه های مهم توسعه آوج توجه به ظرفیت های گردشگری آن است، افزود: ظرفیت های گردشگری این شهرستان کم تر شناخته شده است و با حضور سرمایه گذاران و تقویت زیرساخت ها می توان این معضل را رفع کرد و شاهد رونق گردشگری در آوج بود.

کد خبر: ۸۳٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha