۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
نظارت صحیح بر خرید و توزیع روغن وجود ندارد| ارز دولتی محل اصلی فساد در حوزه روغن
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

نظارت صحیح بر خرید و توزیع روغن وجود ندارد| ارز دولتی محل اصلی فساد در حوزه روغن

عباسی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: نظارت صحیح بر خرید و توزیع روغن وجود ندارد و ارز ۴۲۰۰ تومانی محل اصلی فساد در این زمینه است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا عباسی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص نابسامانی بازار روغن و لزوم کشت دانه‌های روغنی، گفت: در کمیسیون کشاورزی جلساتی در مورد نابسامانی بازار روغن با حضور مسئولان وزارتخانه صمت، وزارتخانه  جهاد کشاورزی، سازمان تعزیرات حکومتی و مسئولان نظارتی به همراه اعضای کمیسیون برگزار شده است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در رابطه با اصلاح الگوی مصرف روغن باید کار فرهنگی گسترده انجام داد و میزان مصرف سرانه را کاهش دهیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: آمارهای صحیح در رابطه با میزان روغن مورد نیاز کشور به تصمیم گیران داده نشده و آمارهای متناقضی در این زمینه ارائه می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به اینکه باید حمایت‌های اصولی و منطقی از کشت و تولید دانه‌های روغنی در داخل کشور صورت بگیرد و سطح خود اتکایی را افزایش داد، اظهار کرد: نظارت صحیح بر خرید و توزیع روغن وجود ندارد و ارز ۴۲۰۰ تومانی محل اصلی فساد در این زمینه است.

کد خبر: ۸۳٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha