۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
شیب شیروانی ۱۲۵ کیلومتر از محور خنداب - اراک  اصلاح شد
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خنداب:

شیب شیروانی ۱۲۵ کیلومتر از محور خنداب - اراک اصلاح شد

خنداب - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خنداب گفت: شیب شیروانی محور خنداب-اراک به طول ۴۵ کیلومتر با حجم خاکریزی ۱۷ هزار مترمکعب اصلاح شد.

حمیدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به عملکرد یک ساله این اداره در خنداب در خصوص اهم اقدامات انجام شده، اظهار کرد: ویژه نوروز ۹۸ اقداماتی چون نصب بنرهای اطلاعات و اخباری، پاکسازی حریم به طور مستمر، رنگ آمیزی سرعت گیرها، پذیرایی از مسافران نوروزی و ... به انجام رسید، اما در نوروز با وقوع سیلاب مواجه شدیم که در این راستا اقدامات ضروری اجرایی شد.

وی تصریح کرد: به منظور کنترل سیلاب و بازگشایی محورها و جاده ها، عملیات پاکسازی محورهای حوزه انجام شد و به دلیل آسیب جدی سیل به پل دهانه امامزاده نوده پس از فروکش کردن سیلاب عملیات احداث پل دهانه سه متری امامزاده انجام گرفت، همچنین پل روستای کله بید و خلوزین بازسازی شد.

صادقی رفع تجاوز به حریم محور خنداب-اراک روستای خانقا، رفع تجاوز به حریم و اصلاح هندسی فوق افقی محور مس به طورگیر، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محور خنداب-اراک به طول ۴۵ کیلومتر با حجم خاکریزی ۱۷ هزار مترمکعب، احداث محور امامزاده اسماعیل(ع)، اجرای روکش آسفالت محورهای دهچال-خنداب-ملایر و ثمردشت و تیغ زنی و علف زنی محورهای روستایی شهرستان به طول ۱۱۰ کیلومتر را از جمله دیگر اقدامات اجرایی شده توسط عوامل راهداری شهرستان خنداب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه به منظور بازگشایی و پاکسازی محورها از برف قبل از شروع فصل سرد سال عملیات حمل سن و نمک از استان قم به میزان هزار تن شن و ۳۰۰ تن نمک به راهداری خنداب انجام گرفت، گفت: ویژه طرح زمستانی اقداماتی چون نصب تابلو و علائم ایمنی، کنترل و بازدید از ناوگان مسافربری، بازدید از پل های دهانه بزرگ و ساختمان اداره راهداری در دست احداث خنداب، ساخت و تجهیز اتاق رانندگان و انبار تابلو و علائم، ساخت و تکمیل تعمیرگاه ماشین آلات توسط پرسنل اداره، احداث جایگاه کارواش و کله گیری با آسفالت سرد و گرم در محورهای حوزه استحفاظی عملیاتی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خنداب بیان کرد: در طول فصل سرد سال و بارندگی ها، عملیاتی برفروبی در ۶۰۷۰ کیلومتر باند راه شهرستان انجام گرفت، در محور خنداب-ملایر امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف صورت پذیرفت و پس از اتمام عملیات برفروبی ماشین آلات راهداری سرویس و شست و شو شدند.

صادقی نصب گاردریل در محورهای روستایی گوشه علیا و گذردر، ایجاد سرعت گیر در روستای دیزآباد، پاکسازی حریم و رفع سد معبر در جاده اصلی خنداب-اراک، ایمن سازی پل دهانه بزرگ اناج-مست علیا، جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در حاشیه محور اصلی خنداب-پل دوآب، ایمن سازی تقاطع روستای قزل قلعه محور خنداب-ملایر، تنقیه و لایروبی ۶۰ پل آبرو را از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان خنداب برشمرد.

کد خبر: ۸٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha