۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کاغذبازی‌های اداری از جلوی پای واحدهای تولیدی قم برداشته می‌شود
استاندار قم:

کاغذبازی‌های اداری از جلوی پای واحدهای تولیدی قم برداشته می‌شود

قم- سرمست، استاندار قم گفت: با فراهم کردن بستر ارتباط بی واسطه مدیران واحدهای تولیدی قم با مسئولان ارشد استان، موانع تولید و کاغذبازی های اداری در این مسیر برداشته می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان قم، افزود: کارت ویژه ملاقات خصوصی با مدیران واحدهای با اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر در سال ۹۹ صادر شده‌ است و در سال‌جاری نیز این کارت‌ها برای مدیران واحدهای کوچک با اشتغالزایی بیش از ۵۰ نفر نیز صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت استان به حمایت از بخش خصوصی اعتقاد راسخ دارد، افزود: این دغدغه با برداشتن گام‌های عملی در راستای رفع موانع تولید و توسعه واحدهای صنعتی نمود پیدا کرده‌ است.

استاندار قم با اشاره به اقتضائات سرمایه‌گذاری در استان قم، اظهار کرد: تلاش برای جذب بخش خصوصی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی الگوی خوبی برای توسعه نیست، گفت: هرجا توفیقی صورت گرفته است نتیجه مشارکت بخش خصوصی بوده است.

سرمست در ادامه با اشاره به انسجام اتاق بازرگانی در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی استان، گفت: باید در کنار تجربه اعضای اتاق بازرگانی، از ظرفیت‌های علمی و دانش روز بهره گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشار تحریم‌های آمریکا و شیوع کرونا طی یک سال گذشته و تأثیر آن بر اقتصاد کشور، گفت: امیدواریم با ایجاد گشایش‌های اقتصادی و کنترل کرونا بتوانیم با موفقیت از این شرایط عبور کنیم.

استاندار قم همچنین تصویب واردات واکسن توسط بخش خصوصی در ستاد کرونا را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام آمادگی خیرین سلامت بایستی صدور مجوزهای لازم برای واردات واکسن پیگیری شود.

کد خبر: ۸۳٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha